نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
۰ |
۰
اینزاگی: اینتر ثروتمندترین باشگاه ایتالیا نیست
منبع: Football Italia
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیمونه اینزاگی معتقد است که اینتر ثروتمندترین باشگاه ایتالیا نیست اما همه تمام تلاششان را برای خوشحال کردن هواداران انجام خواهند داد.

اینتر در تابستان چند بازیکن بزرگ مانند روملو لوکاکو، مارسلو بروزوویچ، ادین ژکو، میلان اسکرینیار و آندره اونانا را از دست داد، اما همچنان در صدر جدول است، بهترین خط دفاعی و پرکارترین حمله را دارد و در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد. آیا اینزاگی انتظار چنین عملکردهای خوبی را داشت؟

«من مطمئن بودم اما زمان مشخص خواهد کرد. ۱۶ بازی اول فصل خیلی خوب بوده، نکته کلیدی این است که من سعی می‌کنم از همه بازیکنان استفاده کنم، ما همیشه با هم پیش می‌رویم. ما حتی یک‌سوم راه فصل را طی نکرده‌ایم و زمانی که آن لحظات سخت فرا می‌رسد، باید خودمان را ثابت کنیم.»

اینتر و یوونتوس در صدر جدول قرار دارند و خیلی‌ها اینتر را به عنوان قهرمان پیشبینی می‌کنند. اینزاگی ادامه داد: «ما فقط می‌توانیم به هواداران خود قول بدهیم که تا جایی که بتوانیم در سری آ، لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا تلاش خواهیم کرد. احتمالاً مردم می‌گویند که به خاطر شیوه‌ بازی‌مان قهرمان می‌شویم. ما ثروتمندترین باشگاه ایتالیا نیستیم. ما مدیران بزرگی داریم، رئیسی که همیشه در کنار ماست و در لحظات سخت سعی می‌کنیم بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم. ما خوش شانس هستیم که چنین گروهی داریم، بازیکنانی که احساس مسئولیت بالایی دارند و تمام تلاش خود را برای این هواداران فوق‌العاده انجام می‌دهند.»

اینتر و یوونتوس در تاریخ ۲۶ نوامبر در ورزشگاه آلیانتس یوونتوس تورین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی