امیر قلعه نویی - تیم ملی فوتبال ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سردار آزمون دومین چهره فوتبال ایران است که امیر قلعه‌نویی را با ژوزه مورینیو مقایسه کرد.

سردار آزمون ملی پوش و لژیونر فوتبال ایران در نشست خبری با حضور امیر قلعه‌نویی، حرف های جالبی زد. سردار گفت: قلعه‌نویی یک آدم رک است. ایشان و مورینیو، هر دو رک هستند.

نکته جالب و قابل توجه حرف های آزمون این بود که او، دومین نفری است که امیر قلعه‌نویی را با مورینیو مقایسه می کند.

پیش از این مجید جلالی از مربیان و کارشناسان فوتبال ایران در مصاحبه ای عجیب گفته بود؛ «با تمام وجودم و همه اعتقادم می گویم، خواهش می کنم به من نخندید: قلعه‌نویی از مورینیو بهتر است!»

اگرچه چندی بعد در یک برنامه زنده تلویزیونی با حضور مجید جلالی، قلعه‌نویی روی خط آمد و ضمن تشکر از جلالی گفت: ایشان حتما دروغ ۱۳ گفته اند و این نکته، مقایسه درستی نیست.

قلعه‌نویی در توضیحات بیشتر در همان برنامه تاکید کرد اگر فضا برای مربیان ایرانی مهیا باشد، آنها می توانند موفقیت های بیشتری کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اعتراف سردار آزمون؛ هر کسی از من و طارمی در تیم ملی بهتر است بازی می‌کند/ قلعه‌نویی و مورینیو رک هستند!

سردار آزمون دومین نفری است که قلعه نویی را با مورینیو مقایسه کرد؛ اولین نفر چه کسی بود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پرسپولیس آث میلان ایتالیا IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    مورینیو اگر بفهمه با قلعه نو مقایسه شده از مربیگری استعفا میده میره ......چه ربطی داره به شقیقه
  • سیسیلی ضد مافیا IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    1قلعه نویی رو لیگ افغانستان هم نمی خواد.قلعه اگه میتونه بره محلات ایتالیا المان انگلیس پرتغال مربیگری کنه2آزمون واسه منافع خودش گفته.جلالی هم واسه منافع خودش گفته هم بخاطر کینه شدیدی که از مربیان خارجی داره3گوبلز وزیر تبلیغات هیتلر:«دروغ هرچه بزرگتر قابل قبولتر»اما حرف جلالی دیگه دروغ نیست.بلکه مسخره ترین و بی مزه ترین جک تاریخه4دیگه دوستان تریبون دارن حرف مفت زیاد میزنن ولی مفت حرف نمی زنن.خدایا تریبونی هم به ما بندگان بیچاره ات عنایت بفرما
  • فرامرز US ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    از جناب جلالی باید پرسید چرا مربیان ایرانی این قدر خودشان را در فوتبال داخلی مطرح نمی کنند که همین باشگاه های بزرگ کشورهای حوزه خلیج فارس دنبال شان بیایند ؟ یعنی فضا را خودشان برای خودشان فراهم نمی کنند ؟ در سطح بین المللی پیشکش در این زمینه فقط فرهاد مجیدی ست آن هم دریک تیم نچندان مطرح در قدیم مورد حشمت مهاجرانی را داشتیم که به اذعان خود اماراتی ها پدر فوتبال شان است حشمت خان در همان زمان با انبوهی از مربیان برزیلی در همان امارات روبرو بود همین عملکرد مثبت را ایشان در عمان هم داشت همین الان در بسیاری از رشته های فنی و مهندسی چه در بخش نفت و گاز و چه بخش ساختمان ایرانی ها در این کشورها بهترین عملکرد را دارند پس ایراد از خود مربیان ایرانی است جهت اطلاع جلالی مورینیو نخست کمک مربی استرلا آمادورا از تیم های نچندان مشهور پرتغال بود بعد در مقام مترجم بابی رابسون در اسپورتینگ لیسبون قرار گرفت و درباره تاکتیک ها با او بحث می کرد یعنی روحیه چالشی و بعد ادامه کار با فان خال او بود که سبب پیشرفتش شد یعنی فضا را خودش برای خودش فراهم کرد این نوآوری خود مربی ست که او را مطرح می کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی