احمدرضا عابدزاده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمدرضا عابدزاده سنگربان فراموش‌نشدنی تیم ملی، استقلال و پرسپولیس ۱۲ سال قبل در گفت‌وگو با خبرورزشی نکات جالبی را با مطرح کرده بود.

احمدرضا عابدزاده همیشه به صراحت لهجه معروف است و یا حرفی را نمی‌زند یا این‌که برای بیان آن از کسی در جامعه فوتبال واهمه ندارد. سنگربان اسبق تیم ملی که پیراهن هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را هم بر تن کرده، در مصاحبه‌ای که ۲۶ آبان سال ۱۳۹۰ آن را منتشر کردیم، از مدافعان آن زمان تیم ملی انتقاد کرد و در توضیح این مسئله به خبرورزشی گفت: گاهی اوقات مدافعان اصلا نمی‌دانند که در فوتبال چیزی به نام ریباند وجود دارد. این اتفاق در جریان بازی تیم ملی مقابل بحرین در منامه هنگامی که از آن‌ها گل خوردیم، به وقوع پیوست. بعضی از مدافعان ما گاهی احساس می‌کنند تماشاگر هستند و عین مجسمه می‌ایستند و فقط به توپ و بازیکنان حریف می‌نگرند. روی گلی که از بحرین خوردیم هافبک‌ها و مدافعان تیم ملی مقصر بودند. البته معتقدم در مجموع مقابل بحرین خوب بازی کردیم (آن مسابقه در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد).

عابدزاده همچنین در آن مصاحبه مدعی شد پیرامون احتمال بازگشتش به پرسپولیس و همکاری با حمید استیلی هیچ صحبتی با او انجام نشده و اساسا دنبال چنین مسائلی نیست. دروازه‌بان فراموش‌نشدنی فوتبال ایران در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با اشاره به عملکرد خوبی که زلاتکو کرانچار فقید در آن مقطع روی نیمکت سپاهان داشت، ادامه داد: سپاهان با کرانچار رفته‌رفته بهتر خواهد شد. من با او در پرسپولیس کار کردم و معتقدم مربی بزرگ و بادانشی است. اگر بعضی آقایان به دنبال فامیل‌بازی نبودند، کرانچار می‌توانست به فوتبال ما کمک کند. او فامیل من نبود ولی واقعیت را می‌گویم. کارش واقعا عالی بود.

زلاتکو کرانچار در تابستان سال ۸۸ به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد اما زمستان همان سال جای‌اش را به علی دایی داد.

خبرورزشی‌گردی| عابدزاده: بعضی از مدافعان تیم ملی مجسمه بودند!/ برای برگشتن به پرسپولیس با من صحبتی نشده

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ali IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    بهترین دروازه بان تاریخ ایران و آسیا بدون شک احمدرضا است بعد از اون پسرش امیر است که متاسفانه بدلیل بی عدالتی هیچگاه به حقش نرسید وگرنه هم در جام جهانی 2018 هم جام جهانی 2022 گلر تیم ملی باید میبود حتی در جام جهانی بعدی باید بازی کنه
    • diako IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      با همون قدو قواره و سوتیهایی که برای تیم ملی داده ؟؟؟ 🤔
  • نیلوفر IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    عقاب اسیا حیف تو فوتبال نباشد اگر بیاید صدها نفر ممکن عقاب اسیا کند
  • ایمان IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    اسطوره دوس داشتنی پرسپولیس ❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی