نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
دو راه پیش‌روی ستاره محبوب پرسپولیسی‌ها؛ بازگشت یا محرومیت؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن لوکادیا در مهلت تعیین شده پولی به باشگاه پرسپولیس پرداخت نکرده است.

بعد از اختلافات به وجود آمده بین باشگاه پرسپولیس و لوکادیا به خاطر فسخ غیر موجه این بازیکن با پرسپولیس، فیفا این بازیکن و همچنین باشگاه چینی که لوکادیا در آن بازی می‌کرد را محکوم کرد. بر اساس رای کمیته انضباطی فیفا ستاره هلندی باید تا دیروز ۳۲۴ هزار دلار به باشگاه پرسپولیس پرداخت می‌کرد ولی این کار را انجام نداد. لوکادیا قصد داشت پرونده را به دادگاه عالی ورزش بکشاند چرا که اصلا رای صادر شده را قبول نداشت.

با این حال مهلت قانونی این بازیکن برای پرداخت جریمه به باشگاه پرسپولیس به پایان رسیده و حالا این بازیکن باید منتظر جریمه‌های سنگین تری مثل محرومیت از فوتبال باشد. شنیده‌ها حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس با توجه به نیاز شدیدی که در خط حمله دارد، به مدیربرنامه‌های این بازیکن پیشنهاد داده تا در نیم فصل به پرسپولیس برگردد و دیگر جریمه پرداخت نکند.

هنوز لوکادیا و البته باشگاه پرسپولیس واکنش رسمی به این موضوع نشان ندادند ولی بازگشت لوکادیا می‌تواند هم به سود خودش باشد و هم پرسپولیس را به هدفش که تقویت خط حمله است، برساند. در غیر اینصورت لوکادیا باید منتظر محرومیت از فوتبال باشد و جریمه سنگینی را هم به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جهان US ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    درست است که پرسپولیس رقیب تیم محبوب من است اما وقتی این بازیکن قبل از دربی بی‌خبر پرسپولیس و ایران را ترک و دست باشگاه و مربی را در پوست گردو گذاشته بازگرداندن او به پرسپولیس یعنی توهین به این تیم و هواداران پرشمار آن.این آقا باید محروم شود تا درک کند بازی کردن با احساسات هواداران یک باشگاه تبعات دارد
  • استقلالی IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    برگرده لنگيا بازم سقف رو رد ميكنن فكر كنم
  • حسین IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    سلام اگه برگرده برا پرسپولیس عالی میشه هم برا خط حملش چون پرسپولیس تیم بزرگیه عشقه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی