نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
تکمیل فاجعه ویروس فیفا برای آنچلوتی و رئال‌مادرید/ وینیسیوس تا سال بعد نیست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زمان دقیق بازگشت وینیسیوس به میدان مشخص شد تا دردسرهای رئال مادرید بابت مصدومیت بازیکنانش بیشتر شود

بازیهای ملی پاییزی در این مقطع، یک فاجعه تمام عیار را برای رئال مادرید رقم زده است. ادواردو کاماوینگا ملی پوش فرانسوی این تیم روز چهارشنبه در اردوی تیم ملی کشورش مصدوم شد کمتر از ۳۶ ساعت بعد نیز وینیسیوس جونیور در بازی تیم ملی برزیل دچار مصدومیت شد.

بر اساس آزمایشات انجام شده روی وینیسیوس جونیور مشخص شده ستاره رئال مادرید به مدت ۲ ماه و نیم از میادین دور خواهد بود.  ستاره برزیلی رئال مادرید، دچار پارگی در عضله دو سر ران پای چپ شده‌ است. این بازیکن برزیلی صبح شنبه تحت آزمایش ام آر آی قرار گرفت تا مصدومیتش تایید شود و مشخص شد که او برای ۲ ماه و نیم از میادین دور است.

وینگر رئال مادرید در دیدار مقابل کلمبیا روی یک تکل برای تصاحب توپ دچار آسیب دیدگی شد که موجب شد در نیمه اول زمین بازی را ترک کند. از ابتدای مصدومیت او مشخص بود که قرار نیست به زودی برای رئال بازی کند و حتی در صحبت‌های پس از بازی این را تایید کرد:  «فکر می‌کنم همان مصدومیت دفعه قبل است. من از همان‌جا احساس درد داشتم.»

مصدومیتی که وینیسیوس به آن اشاره کرد، مصدومیتی است که او در بازی رئال مادرید مقابل سلتاویگو در تاریخ ۲۵ آگوست متحمل شد و او را یک ماه از میادین دور نگه داشت. در آن مقطع درخشش جود بلینگام باعث شد رئال مادرید زیاد از غیبت وینیسیوس آسیب نبیند.

حالا و پس از اولین معاینه در خاک برزیل، پزشکان تایید کردند که وینیسیوس از ناحیه عضله ران چپش آسیب دیده و مهم‌ترین کار بازگشت او به مادرید است. به این ترتیب وینی سال ۲۰۲۳ را به طور کامل از دست داد و احتمالا تا ماه فوریه ۲۰۲۴ دور از میدان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: فهرست مصدومان رئال‌مادرید؛ هر روز بلندتر از دیروز!/ کهکشانِ کم‌نور

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی