نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
میزبان یورو ۲۰۲۴ با سرمربی جدید هم شکست خورد!/ فتح برلین به دست ترک‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی آلمان در دیداری دوستانه در برلین مقابل ترکیه شکست خورد تا اولین باخت یولیان ناگلزمن خیلی زود ثبت شود.

آلمان و ترکیه، دو تیمی که حضورشان در یورو ۲۰۲۴ قطعی است، امشب در یک دیدار دوستانه در برلین به مصاف همدیگر رفتند که ترک‌ها این دیدار را با نتیجه ۳-۲ بردند.

ژرمن‌ها خیلی زود به گل رسیدند. در دقیقه پنج لروی سانه در سمت راست محوطه جریمه صاحب توپ شد. او در بین نفرات حاضر در مقابل دروازه، کای هاورتس را انتخاب کرد و توپ را برای او فرستاد. این بازیکن هم به راحتی با ضربه‌ای آرام توپ را درون دروازه قرار داد تا بازی ۱-۰ شود. در دقیقه ۱۶ خود سانه هم می‌توانست گلزنی گند اما ضربه‌اش به شکلی نفس‌گیر به بیرون رفت. در ادامه بازی با سرعت کمتری دنبال شد تا اینکه ترکیه در دقیقه ۳۸ به گل رسید. روی بازی مستقیم کادی‌اغلو در محوطه جریمه آلمان به توپ رسید و با ضربه‌ای دقیق به سمت چپ دروازه، بازی را مساوی کرد. در دومین دقیقه از وقت‌های اضافه بازی در نیمه اول هم ترکیه گل دوم را زد و با برتری به رختکن رفت. باز هم روی بازی مستقیم، این باز ییلدز در سمت چپ محوطه جریمه صاحب توپ شد. او معطل نکرد و از همان زاویه بسته شوتی‌ محکم را به طاق جهت مخالف دروازه کوبید و بازی را ۲-۱ کرد.

آلمان در دقیقه ۴۹ توانست گل دوم ترکیه را پاسخ بدهد. فلورین ویرتس مسافت نسبتا زیادی را با توپ طی کرد و پشت محوطه جریمه توپ را به نیکلاس فولکروگ در سمت چپ سپرد. او به محوطه وارد شد و ضربه‌ای را به گوشه پایین سمت چپ دروازه زد تا گل دوم را به ثمر برساند. در دقیقه‌ ۶۸ شوت بازیکن ترکیه به دست کای هاورتس برخورد کرد و داور پس از بازبینی صحنه، برای ترکیه پنالتی گرفت. یوسف ساری پشت توپ قرار گرفت و موفق شد گل سوم ترکیه را وارد دروازه آلمان کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی