نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
خبری که مثل بمب در فوتبال جهان می‌ترکد؛ منچسترسیتی سقوط خواهد کرد!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مشاور سابق باشگاه هشدار داده که در صورت اثبات اتهامات، منچسترسیتی بدون شک سقوط خواهد کرد. چنین سرنوشت شومی در انتظار چلسی نیز هست.

به منچسترسیتی هشدار داده شده که ممکن است در اوایل سال آینده به خاطر نقض قوانین جوانمردانه مالی با جریمه‌ای سنگین روبرو شود و چلسی نیز با اعتراف به قانون‌شکنی در دوران رومن آبراموویچ باید در انتظار مجازات باشد.

فوتبال همچنان از تحریم اورتون به دلیل نقض قوانین FFP در شوک است. و استفان بورسون کارشناس امور مالی فوتبال گفت: «اگر سیتی مجرم شناخته شود اتفاقات زیادی رخ می‌دهد. اتفاقاتی بسیار جدی که نه فقط فوتبال بلکه مسائلی بسیار گسترده‌تر را تحت تاثیر قرار خواهد داد. بسیاری از احزاب درگیر خواهند شد. این وضعیت فوق‌العاده انفجاری خواهد بود.»

وکیل بورسون که قبلا مشاور اتحاد بود، افزود: «از منظر فوتبال غیرممکن است که سیتی سقوط نکند.» زمانی که سیتی در ماه فوریه به ۱۱۵ مورد نقض قوانین FFP متهم شد، خبرگزاری‌ها می‌گفتند که ممکن است تا چهار سال طول بکشد تا نتایج تحقیقات مشخص شود. بورسون می‌گوید که این اتفاق می‌تواند زودتر رخ بدهد و ادامه داد: «این جلسه احتمالاً در سال ۲۰۲۴ برگزار می‌شود. اگر سیتی گناهکار شناخته شود لیگ برتر مطمئناً نگران این خواهد بود که چه کاری باید انجام دهد. اقدام لیگ برتر در اتهام به سیتی فوق‌العاده جسورانه بوده است.»

چلسی اعتراف کرده که در دوران آبراموویچ قوانین را زیر پا گذاشته اما امیدوار است که تغییر مالکیت باشگاه باعث تخفیف در مجازات شود. به گفته بورسون بعید است که مجازات آنها کاهش یابد زیرا او معتقد است که آنها نیز در معرض خطر شکستن قوانین سود و پایداری به دنبال ولخرجی یک میلیارد پوندی تاد بولی از زمان تصدی هستند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • علی SG ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    سیتی سالهاست داره قانون رو دور می زنه ولی با رشوه دادن فرار می کنه . از این قضیه هم فرار می کنه
    • ساوالان IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      لنگ سالهاست هر کاری از نظر مالی و... انجام میده فقط کسر یک امتیاز!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی