نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
۳ |
۰
بالاخره آزادی به استقلال رسید یا پرسپولیس!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حدود دو ماه پیش و در ارتباط با وضعیت نامطلوب چمن ورزشگاه آزادی موضوع میزبانی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به سوژه اول رسانه‌های ورزشی تبدیل شد.

با سپری شدن قریب به دو ماه از زمان برگزاری دیدار تیم‌های النصر عربستان و پرسپولیس(۲۸ شهریور) در ورزشگاه آزادی، موضوع میزبانی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در این استادیوم همچنان لاینحل باقی مانده است.

پس از انتشار انتقادات شدید از سوی پیشکسوتان ورزش و به ویژه فوتبال در ارتباط با آبروریزی چمن نامطلوب ورزشگاه آزادی در دیدار خانگی پرسپولیس مقابل النصر مسئولان ورزشگاه آزادی در ارتباط با میزبانی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در این استادیوم موضوعاتی را مطرح کرده و اعلام شد فقط یکی از این دو باشگاه قادر است مسابقاتش را در آزادی برگزار کند.

بلافاصله پس از آن مسئولان باشگاه استقلال با مدیران ورزش کیش رایزنی کرده و تصمیم داشتند بازی‌های استقلال را در جزیره کیش میزبانی کنند که البته این موضوع با مخالفت هواداران و پیشکسوتان و در نهایت جواد نکونام در حد بازدید علی خطیر از امکانات جزیره کیش(در تاریخ ۲۷ مهر) باقی ماند.

حالا و در شرایطی که بار دیگر قرار است ظرف شب‌های دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده ششم و هفتم آذر ماه استادیوم آزادی بار دیگر میزبان دو دیدار لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی سپاهان و نساجی باشد این موضوع مطرح شده که آیا مدیران ورزشگاه آزادی نسبت به میزبانی استقلال و پرسپولیس در این ورزشگاه به جمع‌بندی نهایی رسیدند یا خیر.

شنیده‌ها از راهروهای فدراسیون فوتبال حاکی از آن است که این موضوع فعلاً مسکوت باقی مانده تا در ادامه با روشن شدن تکلیف بدهی این دو باشگاه به مجموعه آزادی تصمیم گیری قطعی در این باره صورت بگیرد.

ناگفته نماند؛ در حال حاضر تیم‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا مسابقات خود را در استادیوم آزادی برگزار خواهند کرد. این موضوع تا اطلاع ثانوی به همین شکل ادامه خواهد یافت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • اریایی نژاد GB ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    مگر استف لال هم در جام باشگاههای اسیاست که بازیهای پرسپولیس و استف لال درلیگ و اسیا در ازادی برگزار میشه .کماکان؟نماینده ایران فقط پرسپولیس و سپاهان ونساجی هستند و لاغیر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی