دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵
۰ |
۰
جَو ندهید! جیمی‌جامپ‌ها به صلاح حمله نکردند
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیریت تیم ملی مصر سرانجام به موضوع حمله به محمد صلاح در سیرالئون واکنش نشان داد.

در جریان بازی انتخابی جام جهانی مصر مقابل سیرالئون در روز یکشنبه که با برتری ۲-۰ مصر به پایان رسید، گروهی به داخل زمین هجوم آوردند و محمد صلاح خوش‌شانس بود که دچار آسیب نشد. گارد امنیتی زمین اجازه نداد مهاجمان به سوپراستار نزدیک شوند و صلاح توسط افراد نظامی به بیرون از زمین اسکورت شد. سرانجام مدیریت تیم مصر واکنش نشان داد و به هواداران صلاح و باشگاه لیورپول اطمینان داد که این حادثه چیز جدی نبوده است و مهاجمان فقط عاشق لیگ برتر بودند. آنها همچنین ادعا کردند که اکثر مردم سیرالئون از طرفداران لیورپول یا آرسنال هستند و مشاهده صلاح و محمد الننی در خانه تجربه نادری برایشان بود.

محمد غرابه، مدیر تیم ملی مصر در گفتگو با نشریه اتلتیک گفت: «اصلا بحث حمله مطرح نیست. مردم اینجا بسیار مهربان هستند و از لیورپول یا آرسنال حمایت می‌کنند. محمد صلاح و محمد الننی اسطوره‌های آنها هستند. این تنها فرصتی برای آنها بود که صلاح را در زمین خودشان داشته باشند بنابراین ورودشان به زمین کاملا عادی است.»

ستاره قرمزها با زدن ۱۰ گل و دادن ۴ پاس گل در ۱۲ بازی در لیگ برتر نشان داده که از فرم خوبی در فصل جاری برخوردار است. این بازیکن ۳۱ ساله روز شنبه در بازی بعدی مقابل سیتیزن‌ها به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی