باارزش‌ترین فوتبالیست‌های جهان در سال ۲۰۲۳
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فهرست ارزشمندترین فوتبالیست‌های جهان منتشر شده و ستاره منچسترسیتی و ستاره رئال مادرید با هم در صدر جدول قرار گرفتند.

باارزش‌ترین فوتبالیست‌های جهان معرفی شدند و هالند ۲۳ ساله بالاترین ارزش را در بین پنج ستاره لیگ برتری دارد که به جمع ده ستاره برتر جهان راه یافته‌اند. اما در رتبه اول با ستاره برزیلی رئال مادرید شریک است. هزینه‌های نقل و انتقالات در فصول اخیر به سطوح دیوانه کننده‌ای افزایش یافته اما متخصصان رصدخانه فوتبال CIES اعداد و ارقام را به هم ریخته‌اند تا ارزش واقعی فوتبالیست‌های برتر را بررسی کنند. فهرستی که CIES معرفی کرده به شرح زیر است:

۷= گابریل مارتینلی: ۱۳۰ میلیون پوند

با وجود پنج بازیکنی که ۱۳۰ میلیون پوند ارزش دارند، باید ۱۱ ستاره را در نظر بگیریم. مارتینلی ستاره آرسنال ارزش بسیار بالایی دارد و از زمان پیوستن به توپچی‌ها با تنها ۶ میلیون پوند از ایتوانو بسیار تاثیرگذار بوده است.

۷= خولیان آلوارس: ۱۳۰ میلیون پوند

قهرمان آرژانتینی منچسترسیتی در جام‌جهانی همه چیز داشت. این مهاجم ۲۳ ساله به یکی از محبوب‌ترین‌های پپ گواردیولا تبدیل شده و در این فصل در ترکیب اصلی هر بازی لیگ برتر بوده است.

۷= جمال موسیالا: ۱۳۰ میلیون پوند

ستاره آلمانی پیش از برگشتن به کشور محل تولدش نماینده سه‌شیرها در سطح جوانان بود. او با وجود اینکه تنها ۲۰ سال دارد یکی از مهره‌های کلیدی بایرن مونیخ است و راهی طولانی و درخشان‌ در پیش خواهد داشت.

۷= فیل فودن: ۱۳۰ میلیون پوند

دومین بازیکن من‌سیتی که به این لیست راه یافته است. فودن پس از یک سال افت بار دیگر به مرد کلیدی اتحاد در این فصل تبدیل شده است.

۷= گاوی: ۱۳۰ میلیون پوند

گاوی هافبک بومی بارسلونا که تنها ۱۹ سال دارد، یکی از مهم‌ترین بازیکنان ژاوی است. اما با بدشانسی هرچه تمام‌تر به دلیل پارگی رباط صلیبی ادامه فصل را از دست داد.

۳= کیلیان امباپه: ۱۷۵ میلیون پوند

سوپراستار فرانسوی در فینال جام‌جهانی سال گذشته درخشید اما به طرز تعجب‌آوری از رتبه اول دور ماند. این بازیکن ۲۴ ساله از محبوب‌ترین بازیکنان جهان است و قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن در انتهای این فصل به پایان می‌رسد.

باارزش‌ترین فوتبالیست‌های جهان در سال ۲۰۲۳ چه کسانی هستند؟/ افت امباپه؛ صدرنشینی ستاره‌های رئال و سیتی

۳= بوکایو ساکا: ۱۷۵ میلیون پوند

وینگر انگلیس دومین بازیکن آرسنال است که در این فهرست قرار گرفته است. فرم عالی این بازیکن ۲۲ ساله در فصل گذشته باعث شد تا قرارداد جدیدی ببندد و به پردرآمدترین بازیکن توپچی‌ها تبدیل شود.

۳= رودریگو: ۱۷۵ میلیون پوند

وینگر شگفت‌انگیز برزیلی رئال مادرید هنوز فقط ۲۲ سال سن دارد. او در این فصل تا کنون در ۱۷ بازی ۵ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل داده و با بازی خوبش تماشاگران را میخکوب می‌کند.

۳= جود بلینگام: ۱۷۵ میلیون پوند

بلینگام، فوق ستاره انگلیس، علیرغم زدن ۱۳ گل در ۱۴ بازی اول خود برای رئال مادرید به صدر جدول نرسید. این بازیکن ۲۰ ساله قرار است نقشی کلیدی برای انگلیس در یورو ۲۰۲۴ سال آینده ایفا کند.

۱= ارلینگ هالند: ۲۱۸ میلیون پوند

ارلینگ هالند، مهاجم من‌سیتی، در صدر جدول قرار دارد. این بازیکن نروژی تنها در ۷۱ بازی ۶۹ گل برای قهرمان لیگ برتر به ثمر رسانده و به عنوان برنده آینده توپ طلا در نظر گرفته می‌شود.

۱= وینیسیوس جونیور: ۲۱۸ میلیون پوند

وینیسیوس جونیور بازیکن رئال مادرید هم‎‌سطح هالند است. این وینگر برزیلی تنها در ۲۳ سالگی به بازیکنی باورنکردنی تبدیل شده و فصل گذشته ۲۳ گل و ۲۱ پاس گل از جناح کناری در تمامی رقابت‌ها به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید:

باارزش‌ترین فوتبالیست‌های جهان در سال ۲۰۲۳ چه کسانی هستند؟/ افت امباپه؛ صدرنشینی ستاره‌های رئال و سیتی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • امیر IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    فقط آرمان رمضانی ، فقط نمیدونم چرا وقتی آرمان رمضانی برای استقلال گلزنی میکنه ، شدیدآ بویِ سوختگی میاد . پس نتیجه میگیریم ارزشمندترین بازیکن ایران ، این آقاست
  • یوسف DE ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    امپاپه از همه اینا بهتره
    • سینا IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
      آره جون خودت امباپه اصلا نباید تو لیست باشه امسال چه غلطی کرده مثلا؟تو لیگ یک فرانسه داره گل کوچیک بازی می‌کنه منم بلدم اونجا گل بزنم اگه خیلی کار بلده بیاد انگلیس گل بزنه بینم میتونه
  • حسین اسماعيل زاده IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    سطح کواراتسخلیا بالاتر از مارتینلی، ساکا ، آلوارز ، فودن ، رودریگو و بقیه است.
  • J IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    هالند و وینیسیوس اصلا در این حد و اندازه ها نیستند اگه بودند که این وضع اسفناک تیم ملی نروژ و برزیل نبود خاک بر سر همچین مهاجمانی ....
  • بابک نقی نژاد IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    به نظره من تو یا امباپه توی یه زمین باشین تا من بتوانم نظرمو به همه بازیکنان تیم فوتبال کشورمون بیان کنم
  • داریوش AF ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    از نظر من وینیسیوس جونیور و جودبلینگام و امباپه بهترین هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی