نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
جود بلینگام دنیای مُد را در دست می‌گیرد!/  راز پوشیدن برندهای معروف چیست؟
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لویی ویتون مشتاق است تا پس از تبلیغ پرسودی که با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۲ داشت، ستاره رئال‌مادرید را برای قراردادی چند میلیون پوندی جذب کند.

جود بلینگام تبدیل به ستاره این روزهای دنیای فوتبال شده و گفته می‌شود برای یک قرارداد پرسود چند میلیون پوندی با لویی ویتون آماده شده است. این ملی‌پوش انگلیسی از زمان انتقال ۱۰۳ میلیون یورویی (۹۰ میلیون پوند / ۱۱۲ میلیون دلار) از بوروسیا دورتموند به سانتیاگو برنابئو، تأثیر خیره‌کننده‌ای در زمین داشته است. او ۱۳ گل برای سپیدپوش‌ها در تنها ۱۴ بازی در تمام رقابت‌ها به ثمر رسانده و جایزه معتبر کوپا و جایزه پسر طلایی در سال ۲۰۲۳ را نیز به دست آورده است.

در حالی که بلینگام روز به روز درخشان‌تر می‌شود، نشریه میل گزارش می‌دهد که خانه مد فرانسوی لویی ویتون در تعقیب این جوان با استعداد ۲۰ ساله است. آنها پیش از این با افرادی مانند پله، دیگو مارادونا و زین‌الدین زیدان کار کردند، در حالی که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ در یک کمپین تبلیغاتی برای این برند در مسابقه شطرنج نمادین حضور یافتند.

به نظر می‌رسد بلینگام شریک مناسبی برای لویی ویتون باشد، زیرا او ماه گذشته یکی از کت و شلوارهای آنها را در مراسم توپ طلا در پاریس به تن کرده بود. او به غیر از قرارداد کفش‌های خود با آدیداس، هیچ معامله تجاری دیگری ندارد. بلینگام در سال ۲۰۲۲ در رویداد عکسبرداری برای گوچی حضور یافت و این برند معتبر نیز مایل است با ستاره رئال مادرید قرارداد ببندد. اما گوچی در حال حاضر قراردادی به ارزش بیش از یک میلیون پوند با ستاره منچسترسیتی و انگلیس، جک گریلیش بسته است، به این معنی که درها برای لویی ویتون باز است تا در رقابت برای امضای قرارداد با بلینگام پیروز شود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی