۱۱
اولین واکنش کامران قاسمپور در خصوص رقابت با حسن یزدانی
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دارنده ۲ مدال طلای جهان به شایعات درباره احتمال بازگشت به وزن ۸۶ کیلوگرم پایان داد و اعلام کرد که قصد دارد در رقابت‌های قهرمانی کشور در وزن ۹۷ کیلوگرم به میدان برود.

کامران قاسمپور دارنده ۲ مدال طلای جهان که به علت آسیب دیدگی غایب بزرگ تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان بود، از روند خوب خود برای بازگشت به میادین در وزن جدید خبر داد.

در شرایطی که انجام عمل جراحی کتف توسط حسن یزدانی و دوری ۵ تا ۶ ماهه وی از میادین، احتمال بازگشت قاسمپور به وزن ۸۶ کیلوگرم برای المپیک پاریس را افزایش داده بود، این کشتی‌گیر تاکید کرد ک قصدی برای بازگشت به وزن ۸۶ کیلوگرم ندارد.

قاسمپور گفت: در حال حاضر تمریناتم را در جویبار زیر نظر مربی‌ام پشت سر می‌گذارم و آرام آرام آماده حضور در میادین می‌شوم.

وی در پاسخ به این سوال که در چه وزنی کشتی می‌گیرد؟ خاطرنشان کرد: در وزن ۹۷ کیلوگرم در رقابت‌های قهرمانی کشور به میدان می‌روم.

به این ترتیب با اعلام کامران قاسمپور، احتمال رقابت او با حسن یزدانی در انتخابی وزن ۸۶ کیلوگرم برای حضور در المپیک از بین رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی ملکشاهی IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    به نظر من با توجه به باخ یک طرفه مقابل اسنایدر داد که حتا توی بهترین ورژن خود قرار داشت،هیچ شانسی در ۹۷ نخواهد داشت
  • مریم IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    چقد این دوتا شبیه همن
  • ممدلی IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    مقابل تاج الدینوف ضربه فنی میشه
  • سینا IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    فکرنکنم توی ۹۷ حتی به دوبنده تیم ملی برسه، انگار چاقو داره دسته خودش رو میبره😞
  • مصطفی IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    کامران باید تصمیم درستی بگیره و احساسات رو بزاره کنار. حسن یزدانی در بهترین فرم خودش هم حریف تیلور نمیشه. اینطوری ایران تو المپیک ۲ مدال رو از دست خواهد داد. اگه کامران به ۸۶ برگرده احتمال اینکه تیلور رو ببره زیاده
  • علی IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    کامران بدشانس ترین کشتیگیر تاریخ هست توی 97 هم داخل هم بیرون رقبهای سختی داره کامران برای 97 زیادی ریزه. الان رشید کم بود تاج الدینوف هم اصافه شد. داخل هم رقبهای خوبی داره.اگه مدال المپیک بگیره باید مجسمه اش رو بزن وسط شهر
  • Meysamdavoodi IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    آقا برای ٨۶ تو ایران کسی نمیتونه از حسن یزدانی بیشتر از ۱ امتیاز بگیره؛حتی همین کامران قاسمپور وزن اصلیش ٨۶ بود یزدانی ۷۴ بود ک اومد تو ٨۶ انتخابی تیم ملی کامران قاسمپور رو بد برد(۲بار برده کامران رو)
  • عبدالله IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    کامران بهتر میتونه با تیلور کشتی بگیره چون زیرگیره ولی تا دنیاست حسن نمیتونه تیلور ببره
  • طالب عباسی IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    اولن وزن خود این قهرمان عزیز نود ودوکیلوهست. شاید الان بیشتر هم شده . تو میدان اولمپیک وجهانی وزن کم کردن یعنی خودکشی یعنی باخت. شما کاکس آمریکا را هم نگاه کنید داره به نودهفت فکر میکنه. اینکه توانی نود دورا داره پس حتما به امید خدا .بانودهفت هم موفق میشه.
  • آرش IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    کامران وزن ایده آلش 86کیلوست،شاید97بتونه به فینال هم بره ولی شانس قهرمانی نداره،آقا حسن هم وزن ایده آلش 86کیلوست،ولی فکر کنم الان وقتش هست که از قاسمپور استفاده بشه،هرچند آقا حسن کشتی گیر قابلی هست،ولی پا رو حق نباید گذاشت و از قاسمپور تو این وزن،تو این شرایط استفاده کرد،مربیان تیم ملی باید درست فکر کنند و احساساتی عمل نکنند
  • حمید DE ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    یزدانی در هر شرایطی میتوان روی سکو برود یعنی دوم یا سوم قاسمپور هم الان دیگر وشتی گیر ۸۶ کیلو نیست پس بهتر از یزدانی بعید میدانم نتیجه بگیرد بنابراین یزدانی برای ۸۶ و قاسمپور هم برای ۹۷ کیلو خود را آماده کند برای تیم ملی بهتر است گرچه ممکن است برای قاسمپور ۸۶ در این شرایط بهتر باشد ولی برای تیم ملی فرق میکند بنابراین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی