نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
لاپورتا: منتظر بودند ببازیم/ از امروز روحیه آهنین داریم
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خوان لاپورتا امروز گفت که اگر ناداوری بازی با رایو برای رئال تکرار شده بود، همه اسپانیا از آن حرف می زدند. او گفت که رئالی‌ها دیشب منتظر شکست بارسا بودند ولی ناامید شدند.

خوان لاپورتا، رئیس بارسا، در جریان یک مراسم مربوط به باشگاه بار دیگر علیه رئال مادرید حرف زد.

 لاپورتا که از برد دیشب بارسا برابر پورتو بسیار خوشحال بود، حرف های خود را از اتفاقات همین بازی شروع کرد و گفت: «خیلی ها انتظار داشتند که ما مقابل پورتو شکست بخوریم. در اسپانیا هوادار بارسا بودن کار آسانی نیست چون ما باید با چیزهای زیادی بجنگیم. این هفته همه از بحران بارسا و شایعات برکناری ژاوی حرف زدند در حالی که باید در مورد پنالتی ای که روی رافینیا و نیز لواندوفسکی در بازی برابر رایووایه‌کانو اعلام نشد، صحبت می کردیم. اگر این اتفاق برای رئال مادرید افتاده بود، مطمئنم تمام هفته در مورد آن صحبت می شد.»

لاپورتا ادامه داد: «این مظلوم نمایی نیست. ما برای پیروزی باید خیلی بهتر از رقبایمان باشیم و آنها کار را برای ما سخت می کنند. حالا ما مقابل پورتو پیروز شدیم و روحیه آهنینی برای شکست دادن اتلتیکو و خیرونا داریم.»

خوان لاپورتا در پایان گفت: «این یک پیروزی مهم بود زیرا ما در حال حاضر صعودمان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قطعی شده است. من برای بازیکنان و ژاوی خوشحال بودم. ژاوی تحت فشار بود ولی حالا رها شده است. کانسلو و فلیکس عالی بودند. پدری بسیار دوید و با یک فرانکی دی یونگ آماده، ما شکست ناپذیر می شویم.»

بیشتر بخوانید: تردیدهای تازه درباره رابطه مسی/ لئو و آنتونلا به طلاق نزدیک‌تر شده‌اند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی