نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
جزئیات حمله یک تماشاگر به چند بازیکن با چاقو/ تکرار یک اتفاق تلخ
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس اداره ورزش شهرستان سیرجان گفت: با متخلفان این دیدار طبق قانون برخورد خواهد شد و امیدوارم در آینده شاهد صحنه های درگیری نباشیم.

تیم‌های فوتبال امید فجرسپاسی شیراز و گل گهر سیرجان روز پنج‌شنبه ۹ آذر و در هفته ششم لیگ امیدهای کشور در سیرجان به مصاف هم رفتند که این بازی با حواشی زیادی همراه شد و یکی از هواداران تیم گل گهر با ورود به داخل زمین با بازیکنان و عوامل تیم فجرسپاسی درگیر شد و با استفاده از سلاح سرد چند تن از آنها را مجروح کرد.

سلحشور سالاری نیا رئیس اداره کل ورزش و جوانان شهرستان سیرجان در خصوص این درگیری گفت: در دقایق پایانی بازی صحنه‌ای بین دروازه‌بان تیم فجر و مهاجم گل گهر رخ داد که باعث ایجاد درگیری شد و پس از آن مربی گل گهر با ورود به داخل زمین با دروازه‌بان فجر درگیر شد.

او ادامه داد: به موجب این درگیری، یکی از هواداران تیم گل گهر احساساتی شد و از آنجایی که زمین شماره دو باشگاه گل گهر حفاظ امنیتی ندارد، او توانست خود را به زمین برساند و با سلاح سردی که به همراه داشت، موجب زخمی شدن چند تن از اعضای تیم فجر شد.

سالاری نیا در پاسخ به این سوال که آیا عوامل نیروی انتظامی در زمین شماره دو گل گهر حضور داشتند یا خیر، بیان کرد: عوامل امنیتی در ورزشگاه حضور داشتند اما حفاظی بین جایگاه هواداران و زمین بازی وجود ندارد و پس از درگیری که رخ داد این فرد توانست خیلی سریع خود را به داخل زمین برساند و باعث ایجاد حادثه شد. البته بلافاصله توسط نیروی انتظامی بازداشت شد و اکنون در بازداشگاه حضور دارد تا مراحل قانونی پرونده طی شود.

رئیس اداره ورزش شهرستان سیرجان در ادامه گفت و گویش افزود: به دنبال برگزاری جلسه با مسئولان هستیم تا فکری به حال این ورزشگاه شود. پرونده انضباطی در هیأت فوتبال جریان دارد و به فدراسیون فوتبال هم ارسال شده که کمیته انضباطی فدراسیون باید رأی خود را در خصوص متخلفان صادر کند.

سالاری نیا در پایان گفت: فدراسیون فوتبال به ما اعلام کرده است که تا اطلاع ثانوی دیدارهای خانگی تیم امید گل گهر بدون حضور هواداران باید انجام شود و امیدوارم پس از جلسات کارشناسی و بهبود شرایط میزبانی بتوانیم دیدارهای گل گهر را هرچه بهتر برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: تصویر ۱۶+ از قربانی چاقوکشی در فوتبال ایران/ ۲ نفر جان سالم به در بردند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی