نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
فتح‌الله‌زاده: قلعه‌نویی بخواهد پول بگیرد از بازیکن ۲میلیاردی می‌گیرد نه ۲۰۰هزار دلاری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عکس جلد روزنامه خبرورزشی در تاریخ ۱۲ آذر سال ۱۳۹۲ را ملاحظه می‌کنید.

حرف‌های بسیار تندی که گوران لاوره در مورد امیر قلعه‌نویی بر زبان آورد و ادعاهایی که این بازیکن اروپایی در آن مقطع علیه سرمربی وقت استقلال مطرح کرد، یکی از سوژه‌های مهمی بود که فضای فوتبال ایران در دهه دوم آذر ماه سال ۹۲ را تحت تاثیر قرار داده بود.

لاوره مدعی شده بود گروهی از نزدیکان سرمربی استقلال از او حق حساب و پورسانت می‌خواستند! ادعایی که البته هرگز بابت آن سندی ارائه نکرد و استقلالی‌ها هم قاطعانه علیه او موضع گرفتند. در همین خصوص علی فتح‌الله‌زاده طی مصاحبه‌ای که دوازدهم آذر ماه سال ۹۲ تیتر اول خبرورزشی شد، ادعاهای مذکور را قاطعانه رد کرد و مضحک خواند. مدیرعامل وقت استقلال در واکنش به این مسئله گفت: قلعه‌نویی اصلا اهل این حرفا نیست و آبرویش در فوتبال ایران را با هیچ چیزی معاوضه نمی‌کند. بر فرض محال هم اگر او می‌خواست چنین کاری بکند، آن‌قدر زرنگ بود که سراغ بازیکن ۲میلیاردی برود نه این‌که به پورسانت یک بازیکن ۲۰۰هزار دلاری چشم داشته باشد.

البته این تهمتی که به امیر قلعه نویی توسط بازیکن خارجی اسبق استقلال زده شد، هرگز ثابت نگردید. نکته قابل تامل دیگر این‌که در آذر ماه آن‌سال ۲۰۰هزار دلار می‌شد چیزی حدود ۷۰۰میلیون تومان اما حالا ارزش آن ۱۰میلیارد تومان است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سرباز IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    یک : درسته ارزش 200000 دلار شده 10 میلیارد ولی ارزش اون 2 میلیارد ، براحتی الان بیشتر از 40 میلیارد است . دو : سال 92 هم ما بازیکن دو میلیاردی داشتیم و گویا خیلی هم عرف و معمول بوده که براحتی ازش صحبت می شده است .
  • مرتضی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    اون موقع هنوز داستان چکا رو نشده بود؟ خخخ رفیق دزد و شریک قافله
  • قندعلی IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    از گروهبان گارسیا هیچ چیز بعید نیست
    • سلطان جنگل IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
      از سلطان جنگل و شیر جنگل (البته از نوع پاکتیش) شما هم هیچ چیزی بعید نیست؟ مسئله اینجاست که رسانه محترم جرات و اذن ورود نداره و گرنه که شایعه و خبر دروغ زیاده متوجه شدی لنگی ته جدولی یا نه؟ راستی اون پایین جدول چه خبر؟ خوش میگذره؟ خوش باشین در جایگاهی که لیاقتشو دارین و کیف کنین در اعماق جدول
  • محمود IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    بیخود نیست وضعش خوب شده گروهبان قند علی
  • محمد IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    واسه این که بدونین قلعه نویی تو هر تیمی که میرفت از بازیکنا پورسانت میگرفت مثلا تبریزی فکر کردین تبریزی بازیش خیلی خوب بود یا گروهبان قندعلی دلش واسش میسوخت یا خیلی دوسش داشت .اون موقع اصلا بازیکن میلیاردی کجا بود چرتو پرت میگین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی