تصاویر وحشتناک هالند؛ عصبانیت شدید ترمیناتور از سوت داور/ ستاره منچسترسیتی با فحاشی از میدان خارج شد!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

داور بازی سیتی و تاتنهام به دلیل سوت اشتباهی که زد باعث خشمگین شدن ارلینگ هالند شد.

ارلینگ هالند پس از تساوی منچسترسیتی مقابل تاتنهام به شدت به نتیجه واکنش نشان می‌داد و خشمگین شده بود.

سیتی در تساوی ۳-۳ در ورزشگاه اتحاد دو بار از حریف جلو عقب افتاد. جک گریلیش با گلی که در ۱۰ دقیقه پایانی به ثمر رساند سیتی را پیش انداخت، اما دیان کولوسفسکی در وقت‌های تلف شده بازی را به تساوی کشاند. هالند نیز در نیمه اول یک موقعیت خوب را از دست داد و در بازی موفق به گلزنی نشد. بعد از اینکه داور سایمون هوپر سوت پایان را به صدا درآورد، هالند کنترلش را از دست داد.

این بازیکن نروژی در حالی که با صدای بلند فحش می‌داد از زمین خارج شد. هواداران که همواره به رفتار آرام هالند عادت داشتند از تماشای چهره عصبانی او شوکه شدند. دلیل عصبانیت هالند و سیتی تصمیم هوپر برای توقف بازی به دلیل خطا بود. در دقایق پایانی روی هالند خطا شد اما او موفق شد توپ را به گریلیش برساند و او با دروازه‌بان تک به تک شده بود اما داور سوت زد و خطا را اعلام کرد.

روی کین، کارشناس اسکای اسپورت نیز از این تصمیم شوکه شد و پس از بازی توضیح داد که داور مرتکب اشتباه شد. او در پایان بازی گفت: «فکر می‌کنم داور اشتباه کرده است. ما به سرعت از او انتقاد می‌کنیم، اما او به دلایلی سوت زد و قطعا مرتکب اشتباه شد.»

تصاویر وحشتناک هالند؛ عصبانیت شدید ترمیناتور از سوت داور/ ستاره منچسترسیتی با فحاشی از میدان خارج شد!

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی در پاسخ به سوالی درباره این موضوع گفت: «سوال بعدی. من نظر میکل آرتتایی نمی‌دهم. داور... آنها بعد از اینکه گفتند اوکی بازی کنید، سوت می‌زنند. سوت بعد از پاس. نمی‌فهمم.» او در پاسخ به سوالی درباره واکنش هالند افزود: «طبیعی است و برای ۱۰ بازیکن هم همینطور بود. حتی خود داور هم اگر امروز برای منچسترسیتی بازی می‌کرد، قطعا از این اقدام ناامید می‌شد.»

سیتی امیدوار است که اتحادیه فوتبال انگلیس علیه بهترین گلزنش اقدامی انجام ندهد، در حالی که ممکن است باشگاه نیز برای احاطه کردن داور دچار مشکل شود. تساوی یکشنبه به این معنی است که سیتی اکنون با سه امتیاز کمتر از آرسنال صدرنشین، در رده سوم لیگ برتر قرار دارد. توپچی‌ها روز شنبه بورنموث را شکست دادند تا برتری خود را افزایش دهند، در حالی که لیورپول با پیروزی مقابل فولام بالاتر از قهرمانان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    سلام خانم فرزین تاتنهام ازحریف عقب افتادبعدجبران کردنه سیتی اشتباه نوشتید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی