نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
کسانی که بلیت بازی پرسپولیس - الدحیل را ندارند به آزادی نروند/ تکلیف جامانده‌ها چه می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در فاصله کمتر از چند ساعت تا آغاز دیدار تیم‌های پرسپولیس و الدحیل شورای تامین استان تهران از تماشاگران بدون بلیت درخواست کرد به استادیوم نروند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و الدحیل قطر در حالی امشب در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که قرار است تعداد قابل توجهی تماشاگر در این دیدار بازی را از نزدیک تماشا کنند.

با توجه به اتمام بلیت‌های در نظر گرفته شده برای این دیدار ظرف ساعات اولیه آغاز بلیت فروشی گروهی از هواداران اعلام کرده‌اند که قصد دارند به آزادی بروند تا به هر طریق ممکن وارد استادیوم بشوند. در این باره اعلام شده هوادارانی که بلیت بازی را تهیه نکرده‌اند یا به هر دلیلی موفق به خریداری آن نشده‌اند به هیچ وجه به ورزشگاه آزادی نروند.

از سوی دیگر اخبار ضد و نقیضی مبنی بر در نظر گرفتن بخشی از استادیوم آزادی برای تماشاگران بدون بلیت هم شنیده می‌شود که گویا قرار است ظرفیتی در حدود ۲ تا ۳ هزار نفر از افرادی که بدون بلیت به استادیوم آزادی می‌روند به طریقی در این جایگاه‌ها مستقر شوند که البته هیچ منبع رسمی این خبر را تایید نکرده است.

قرار است بخشی از استادیوم آزادی نیز امشب به تماشاگران خانم اختصاص پیدا کند تا هواداران پرسپولیس اعم از بانوان و آقایان در تشویق این تیم برای کسب پیروزی و صعود به دور بالاتر شاگردان یحیی گل محمدی را تشویق کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی