نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
گالتیه: خوش‌شانس بودیم پنالتی پرسپولیس از دست رفت/ بازی رفت را باخته بودیم و باید امشب می‌بردیم
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر می‌گوید تیمش برابر پرسپولیس از تمام توانش برای پیروزی استفاده کرد.

کریستوف گالتیه پس از برتری ۲ بر یک تیم فوتبال الدحیل قطر مقابل پرسپولیس در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: این بازی برای هر دو تیم سخت بود و هر دو موقعیت‌های گل بسیاری داشتند. بعد از اینکه پنالتی پرسپولیس از دست رفت، البته الدحیل خوش‌شانس بود که این اتفاق افتاد، به گل دوم دست یافتیم. درست است که از این رقابت‌ها حذف شدیم، ولی باید به آن احترام بگذاریم. به بازیکنانم گفته بودم باید همه توان‌شان را به کار ببرند. جو ورزشگاه فوق‌العاده بود و برای بازیکنان پرسپولیس سخت است که نتیجه نگرفتند. فوتبال برخی مواقع اینطوری است که هواداران حمایت می‌کنند، ولی نتیجه مطلوب به دست نمی‌آید.

وی در مورد عدم حضور بازیکنان تأثیرگذارش در ترکیب اصلی الدحیل تصریح کرد: به دلیل اینکه از دور رقابت‌های آسیایی حذف شدیم و فرصت خوبی بود به بازیکنان جوان بازی بدهیم. ضمن اینکه مصدوم داشتیم و این عوامل دست به دست هم داد تا این اتفاق بیفتد.

سرمربی تیم فوتبال الدحیل در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا تیمش با این کیفیت در جایگاه سوم گروه E لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت، گفت: در جریان هستید که از دور اول مسابقات سرمربی الدحیل نبودم. گروه سختی بود، النصر عربستان بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد و پرسپولیس هم تیم خوبی است. الدحیل تورنمنت را خوب شروع نکرد و من از ابتدا با این تیم نبودم. نمی‌دانم اگر من حضور داشتم چه اتفاقی می‌افتاد. دو بازی نزدیک با النصر داشتیم، ولی امتیازها را از دست دادیم. وظیفه‌ام این است که تیم کیفیت خوبی ارائه کند. با توجه به شکست بازی رفت مقابل پرسپولیس، باید این تیم را می‌بردیم. تیم ما به بازی در این جو عادت نداشت، ولی بازیکنان خوب و بالذت بازی کردند و برای آنها خوشحالم.

گالتیه در پایان راجع به حضور ستارگان جهان در فوتبال آسیا گفت: همه دیدند در عربستان با حضور بازیکنان حرفه‌ای چه اتفاقی افتاده است، اما در رقابت‌های آسیایی باید با همه رقابت کنیم. حضور بازیکنان حرفه‌ای برای همه از جمله بازیکنان، مربیان و حتی هواداران خوب است، ولی به طور کلی باید در این مسابقات با همه رقابت داشته باشید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رزمی IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    حق با شما بود
  • کرسپو کجا گالتیه کجا ! IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    تفاوت بازی رفت پرسپولیس با این بازی رو همه دیدیم ، واقعا تفاوت دو مربی مگه چقدر میتونه باشه ؟ به هر حال بازی مقابل پرسپولیس در تهران و در مقابل دهها هزار تماشاگر خیلی خیلی سخته اما این مربی چطور تونسته ظرف این مدت کوتاه اون تیم بی رمق رو اینجوری آماده کنه ؟ تیمهای ما چنین مربیانی نیاز دارند ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی