نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰
۵ |
۰
درس بزرگی که پرسپولیس از بازی با الدحیل گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

واکنش‌ها بعد از شکست پرسپولیس در برابر الدحیل و حذف سرخ پوشان از لیگ قهرمانان آسیا بیشتر احساسی بود.

پرسپولیس در حالی با شکست در برابر الدحیل از حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا باز ماند که در قطر الدحیل را شکست داده بود و در استادیوم آزادی تهران هم نمایش خوبی داشت اما این قدر موقعیت هدر داد که حریف روی دو ضد حمله به گل رسید و با سه امتیاز میدان را ترک کرد و این به معنی حذف تیم پرسپولیس بود.

بعد از این بازی تماشاگران علیه رضا درویش و یحیی گل محمدی شعار دادند.

صرف نظر از واکنش های احساسی بعد از شکست تیم پرسپولیس باید گفت سرخپوشان نمایش خوبی داشتند و به اندازه کافی روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کردند و حتی از روی نقطه پنالتی می توانستند به گل برتری برسند.

پرسپولیس تاوان بزرگی در برابر الدحیل پس داد اما یک درس بزرگ گرفت. به تیمی که بیشتر صاحب توپ و میدان باشد و بیشتر موقعیت ایجاد کند، امتیاز نمی دهند. مهم توپ هایی است که وارد دروازه می شود. این درس بدون شک در ادامه مسیر به پرسپولیس برای موفقیت بیشتر کمک خواهد کرد. آمار و ارقام تنها برای بررسی کارشناسان در پایان بازی و در شبکه های تلویزیونی است. بارها در مسابقات بین المللی هم دیده ایم تیمی که کمتر صاحب توپ و میدان بوده و پاس داده برنده شده است. در فوتبال مهم تر از تعداد پاس – تعداد شوت و ایجاد موقعیت بهره مندی از موقعیت هاست. اگر تیمی خوب بازی کند اما  برنده نشود بی فایده است.

همیشه می گویند تجربه بی رحم ترین آموزگار دنیاست. ابتدا مزد می گیرد و بعد درس می دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • محمدطاها IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    خووو چهار سال قبل پرسپولیس دو دقیقه قهرمان آسیا شده بود اینبار دو دقیقه صعود کرد به مرحله بعد یه کمی پسرفت کردن ولی بازم خوبه خیلی هم عااالی، فقط نکشیمون طوفان سرخ آسیا😂
    • شمسعلی IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
      البته درس دیگر لنگ این بود که همیشه داوران به کمکشان نمی ایند
  • فرامرز IR ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    بله به تیمی که بیشتر صاحب توپ و میدان است امتیاز نمی دهند اما در بیشتر موارد تیم هایی که صاحب توپ و میدان هستند بازی ها را می برند چون وقتی تیمی توپ دارد در اکثر مواقع می تواند بازی خود را به تیم مقابل دیکته کند قبول ندارید به لیست تیم های قهرمان در همه دنیا در طول تاریخ در همه لیگ ها یا ادوار جام جهانی یا جام ملتهای اروپا نگاه کنید ببینید چند درصد شان تیم هایی بودند که هجوم اولویت شان بود و چند درصد تیم هایی بودند که در درجه نخست به گل نخوردن می اندیشیدند شاید استثنا هابی مانند ایتالیا ی قهرمان جام جهانی 1982 یا یونان قهرمان یورو 2004 ببینید اما استثنا هیچ زمانی جای قانون را نمی گیرد هر چند فوتبال هم مانند زندگی ست گاهی روی خوشش را به شما نشان نمی دهد یعنی خوب بازی می کنی اما نمی بری بد بازی می کنی از در و دیوار برایت شانس می بارد و می بری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی