نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
افشاگری غیرمنتظره پیرلو؛ از رئال‌مادرید و بارسلونا پیشنهاد داشتم
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آندره‌آ پیرلو بیشتر دوران حرفه‌ای خود را در ایتالیا گذراند اما رئال مادرید و بارسلونای پپ گواردیولا در مقطعی او را می‌خواستند.

آندره‌آ پیرلو بدون شک یکی از بهترین هافبک‌های میانی نسل خود بود. او تقریباً تمام دوران بازی خود را در زادگاهش ایتالیا گذراند به غیر از یک دوره دو ساله در باشگاه نیویورک‌سیتی. با این حال، همه چیز می‌توانست بسیار متفاوت باشد.

پیرلو در مصاحبه اخیرش با رادیو سری آ عنوان کرد که پس از اینکه به ایتالیا در قهرمانی جام جهانی ۲۰۰۶ کمک کرد، به امضای قرارداد با رئال مادرید بسیار نزدیک شد. «جام جهانی به تازگی تمام شده بود و مسائل کالچوپولی پیش آمد. امکان داشت میلان در سری B بازی کند و فابیو کاپلو به رئال مادرید نقل مکان کرده بود. من با او و مدیران صحبت کرده بودم و به توافق رسیدیم. وقتی برای پیش‌فصل میلان آمدم، آنها به ما گفتند که در سری آ با کسر امتیاز بازی خواهیم کرد، مطمئن نبودم زیرا تصمیم گرفته بودم به رئال مادرید بروم اما با بازگشت به میلانلو با آدریانو گالیانی و ایجنتم دیدار کردم و توافق کردیم که ماجرا را ادامه دهیم. گالیانی قرارداد را روی میز گذاشت و به ما گفت که رقم را بنویسیم، بعد از چند روز آن را امضا کردیم.»

تنها رئال مادرید نبود، بلکه چند سال بعد پپ گواردیولا نیز او را در بارسلونا می‌خواست. پیرلو گفت: «فرصتی برای میلان وجود داشت که ایبرا را به خدمت بگیرد و گواردیولا از او پرسید که آیا من می‌توانم به او در بارسلونا بپیوندم. مدتی در دفتر او صحبت کردیم، اما ایبرا از راه رسید و من هم در میلان ماندم. گواردیولا به من گفت که دوست دارد من را آنجا داشته باشد. او من را می‌شناخت چون در برشا بازی کرده بود بااینکه با هم بازی نکرده بودیم. به اینکه او من را خواست و در دفترش نشستم خیلی افتخار می‌کنم، حتی اگر در نهایت اتفاقی نیفتاد.»

بارسلونا ژاوی، سرخیو بوسکتس و آندرس اینیستا را در آن زمان داشت، بنابراین باشگاه‌های لالیگا می‌توانند خود را خوش‌شانس بدانند که این معامله به نتیجه نرسید.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی