نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
سورپرایز نکونام در دربی/ بازیکن مورد علاقه کیروش مسئول مهار خط آتش پرسپولیس
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی‌پوش استقلال با نمایش کم اشتباه مقابل فولاد آماده دیدار برابر پرسپولیس شد.

 استقلال دیدار مقابل فولاد را دوباره با سه مدافع آغاز کرد که جواد نکونام تصمیم گرفت از روزبه چشمی در قلب خط دفاعی استفاده کند و کاپیتان دوم تیمش را مثل هفته‌های قبل در همین پست به کار بگیرد که این ملی پوش دوباره توانست عملکرد مطمئنی بر جای بگذارد تا بدون گل خورده به استقبال دربی بروند.

روزبه چشمی که یکی از بهترین‌های این فصل استقلال بوده و نمایش محکم او در خط دفاعی نقش ویژه‌ای در بسته ماندن دروازه تیمش داشته، در دیدار مقابل فولاد خوزستان بارها با قطع توپ‌های به موقع مانع از پیش‌روی بازیکنان خوش‌تکنیک حریف شد و در نبردهای هوایی نیز برتری داشت تا خطر جدی روی دروازه تیمش شکل نگیرد.

چشمی در دهمین بازی فصل خود برای استقلال مقابل فولاد خوزستان نمایشی داشت که خیال جواد نکونام بابت این ستاره تیمش در دربی راحت باشد و بتواند از این بازیکن در دیدار حساس برابر پرسپولیس دوباره در خط دفاعی بهره ببرد.

روزبه که تجربه حضور در دربی‌های متعدد و گلزنی مقابل پرسپولیس با لباس استقلال را دارد، امیدوار است روز پنج‌شنبه هم دوباره این اتفاق را رقم بزند و آبی‌ها را با نمایش مطمئن در خط دفاعی خوشحال کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • شاهین از اهواز IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    دو زار بده آش به همین خیال باش. فولاد قابل مقایسه با پرسپولیس است؟ شما کجا خبرنگاری را آموختید؟بیشتر شبیه به همون هوچیگرها هستید تا خبرنگار یا مفسر.
    • میلاد IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      خط اتشین😂😂😂 کدومشون باهویی یا زاهدی نکنه منظورت کمک داوربود
  • کیسه هوچی IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    ما که خیلی خوشحالیم چون پاشنه آشیل تیم کیسه همینه وخوشحالتر میشیم اگه حردانی هم باشه اگه اینا باشن پرسپولیس دو هیچ اول بازی جلو هست
  • فرامرز IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    یک مقدار نویسنده اغراق کرده فولاد فشاری که منجر به اشتباه دفاع شده باشد را وارد نکرد وگرنه پیشینه روزبه می گوید او در هافبک دفاعی بسیار بهتر است تا دفاع میانی
  • رضا IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    لنگ با ستاره هاش بنیادی فرد برادران حیدری شتیل بگیران خطرناکه وآله این لنگ تا صبح هم بازی کنه عمرا به استقلال گل بزنه خود لنگیها میدونن اگه اینها نبودن عمرا ویترین افتخارشون که همش اسنپی است پربشد خودتان هرکس مرد میدانه از زمان سلطانی فر تک تک بازی لنگ کارشناسان بی‌طرف نگاه کنند ببیند گفته های ما درسته یا نه اصلا مگه تا قبل بابا مسعود رده چهارم بیشتر بودند تمام همبازی که لنگیها بگن خودشون بردن فیلمش بزارن قضاوت با مردم خوبه
  • مجتبی IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    بهترین پست برای روزبه چشمی هافبک دفاعی هست،این طرف که اینو نوشته اغراق کرده،روزبه تو دفاع سوتی های وحشتناک میده
  • قرمزته IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    هه هه چشمی؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی