دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
۰ |
۰
آمار نشان داد؛ چلسی بدترین تیم لیگ برتر است!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چلسی با وجود هزینه‌های گزاف در پنجره‌های نقل و انتقالات و عوض کردن چندین مربی بدترین تیم لیگ برتر انگلیس شده است.

آمار تکان‌دهنده تایید کرد که چلسی بدترین تیم لیگ برتر است. این آمار پس از شکست ۲-۰ آبی‌ها مقابل اورتون مشخص شد.

چلسی در این سال ۳۹ بازی انجام داده اما تنها موفق به کسب ۳۹ امتیاز شده است که بدترین رکورد در بین تمام باشگاه‌هایی است که هم در فصل گذشته و هم در فصل جاری بازی کرده‌اند. تنها کریستال پالاس و ناتینگهام فارست چنین رکوردی دارند، اما آنها یک بازی کمتر از آبی‌ها انجام دادند. این دو باشگاه به طور میانگین ۱.۰۲ امتیاز در هر بازی کسب کرده‌اند که نشان می‌دهد شرایطشان کمی بهتر از چلسی است. بدترین تیم بعدی این لیست بورنموث است که در همین مدت ۴۲ امتیاز کسب کرده است. اورتون ۴۴ امتیاز دارد و کسر ۱۰ امتیاز آنها لحاظ نشده است.

هواداران چلسی برای ابراز نارضایتی خود به شبکه‌های اجتماعی هجوم بردند. یکی از طرفداران با عصبانیت نوشت: «چند میلیارد برای رسیدن به این رتبه هزینه کردید؟» دیگری اضافه کرد: «می‌دانید چقدر فاجعه‌بار است؟ سقوط به معنی واقعی کلمه.» بعدی گفت: «ما در واقع بدترین تیم لیگ برتر هستیم... باور نکردنی است.»

منچسترسیتی با میانگین ۲.۲ امتیاز در هر بازی در صدر جدول قرار دارد. پس از آنها استون‌ویلای اونای امری قرار دارد که ۲.۰۵ امتیاز در هر بازی کسب کرده است. چلسی در این سال پر تلاطم، چندین مربی عوض کرده. گراهام پاتر در ماه آوریل اخراج شد و فرانک لمپارد به طور موقت جایگزین او شد. اسطوره باشگاه نتوانست اوضاع را بهبود بخشد و باشگاه در فصل گذشته به مقام دوازدهم لیگ برتر سقوط کرد. مائوریسیو پوچتینو در تابستان به خدمت گرفته شد، اما هنوز موفق به تغییر اوضاع نشد. این مربی آرژانتینی در این فصل از ۱۶ بازی لیگ فقط ۵ پیروزی کسب کرده و باشگاه همچنان در رده دوازدهم قرار دارد.

آمار نشان داد؛ چلسی بدترین تیم لیگ برتر است!

چلسی از زمان ورود تاد بولی به باشگاه در تابستان گذشته، بیش از ۱ میلیارد پوند برای خرید بازیکنان جدید هزینه کرده که شامل ۳۸۵ میلیون پوند ولخرجی برای استعدادها در پنجره نقل و انتقالات ژانویه اوایل سال جاری است. باشگاه پس از آن ۴۳۴.۵ میلیون پوند در تابستان هزینه کرد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی