نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
عکس| واکنش وریا غفوری به ماجرای فساد چای دبش/ لحن مسئولین نگران‌کننده است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وریا غفوری به فساد افشاشده شرکت چای دبش طی یک استوری اینستاگرامی واکنش نشان داد.

وریا غفوری بازیکن و کاپیتان سابق استقلال که مدتی است از فوتبال خداحافظی کرده با انتشار یک استوری به ماجرای تخلف فوق نجومی چای دبش واکنش نشان داد.

وریا غفوری در این استوری اینستاگرامی نوشت: بعد از خبر فساد و دزدی در چای دبش، با دقت واکنش‌های چند مقام مسئول را بررسی کردم. مصاحبه‌ها و واکنش‌ها بسیار نگران‌کننده و ناامیدکننده بود. به‌کارگیری لحنی نرم و آرام در سخنانشان بسیار ناامیدکننده بود. انگار یک کیف‌قاپی ساده اتفاق افتاده. جای تامل و نگرانی بسیاری دارد! این نوع از دزدی کلان طی پروسه‌ای چندساله جز با اغماض فراوان صورت نخواهد گرفت! آن‌چه باید اتفاق بیافتد معرفی متخلفین و برکناری کسانی که در بررسی و پیشگیری این دزدی کلان کوتاهی کردند و البته بازگرداندن بیت‌المال است. لحن، برخورد و اقدام نسبت به این نوع فسادِ فاجعه‌بار بسیار در باور و ذهن مردم جامعه تاثیرگذار است. دزدی از بیت‌المال بالاترین جرم است. اگر غیرت دارید، اگر ایرانی هستید، این‌جا باید رگ غیرت‌تان باد کند.

بیشتر بخوانید: عکس| آمادگی بدنی وریا غفوری در دوران پسابازیگری/ عکس جدید وریا غفوری در باشگاه بدنسازی

استوری وریا غفوری درباره چای دبش

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • معلم IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    ایشان کاملن درست گفتن.دربیانات مسوولین خیلی با نرمش سخن می گویند.البته ما می دانیم این دزدی برای آنها بسیار معمولی است.بحث دیگر این دلشان خنک شده که که ضربه ایی به روان مردم بزنند هدف از این مساله آزار روحی مردم است والسلام.
    • ع ق QA ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      ایشان نشان داده که صلاحیت نظر دادن در باره مسائل اخلاقی و میهنی را ندارد بهتر است ببندد
    • علی IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      واقعا من هنوز گیجم یکی توضیح بده این حجم از تخلف و اختلاس در جاهای مختلف این مملکت چجوری صورت میگیره بخدا ادم میخواد پنج میلیون وام بگیره به خداش میرسونن
  • @Babak IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    👍👍👍👍
  • کیروشی پور کثیف IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    وقتی نتونستن جلوی تاج و ساکت بگیرند انتظار دارید در چای دبش فساد نشه.یه سفره پهن هست هر کس سهم خودش برمیداره و غیب میشه.خیالشون هم راحت هست .چون کسی هم کاری بهشون نداره.
  • کیروشی پور کثیف IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    وقتی نتونستن جلوی تاج و ساکت بگیرند انتظار دارید در چای دبش فساد نشه.یه سفره پهن هست هر کس سهم خودش برمیداره و غیب میشه.خیالشون هم راحت هست .چون کسی هم کاری بهشون نداره.
  • ناشناس US ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    اگر دردم یکی بودی چه بودی؟ آقای غفوری رنج ما از شما بیشتر است علاوه بر اینکه از دزدی‌های کلان که به اختلاس معروفند و پایان هم ندارد و هر روز هم نوع جدید آن بر ملاء می شود رنج می بریم از نوع زندگی شما.از رفاه شما.از قرادادهای دهها میلیاردی شما.از نوع تفریح شما در این کره خاکی.از این که از شما برای ما مردم استغفرالله.. خدا ساخته اند و سالیانه هزاران میلیارد ثروت این کشور به جیب شماها سرازیر می شود هم رنج می کشیم.ایا شما از دستمزد روزانه صد میلیونی همکارانتان رنج می برید؟ ما این همه رنج را به کجا ببریم؟نمی شه از خزانه این کشور و مردم برای بازی در زمینی سرسبز و باطراوت به نام فوتبال در خواست دهها میلیاردی داشت هم غم بینوایانی را داشت که ثروتشان به جیب شما می رود را داشت.بدان شما خوتان هم برای مردم نوعی رنجید.نوعی مشکلید.باعث افسرده گی خیلی از مردم هستید.
    • شمسعلی US ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      از دستمزد فوتبالیستی که باهاش قراداد قانونی بستن، همه جای دنیا همین حقوق رو میگیرن بلکه خیلی بیشتر. طبق شرع، عرف و قانون دستمزد برای کار، حلال هست. فوتبالیستی که از اول مسیر درستی برای پول درآوردن پیدا کرده و حالا زندگی اشرافی با پول حلال داره و... از همه اینا دو هزار خط رنج بردی ولی از سه میلیارد دلاری که قانونا، حقا، عرفا و شرعا مال مردم بود و اگه نگفته بودن هیچ وقت نمی‌فهمیدی یه نصفه خط رنج بردی؟؟؟ « آدرس رو همه دارن، آدرس غلط نده که آبرو خودت می‌ره و میفهمن که نه تنها رنجی نمی‌بری که دوست داری از آب گل آلود ماهیگیری کنی »
  • حمید IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    درود بر شرفت
  • گودرزی US ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    در همسایگی یک کتاب فروشی شاگرد بودم.کتاب فروشی بسیار غنی هر روز بله هر روز پزشکی متخصص به کتاب فروشی می آمد و جندین جلد خرید می کرد و با خود می بردپیش خودم می گفتم چه انسان بزرگی است.چقدر مطالعه می کند.چقدر می تواند فهیم باشد.زدو بیمار شدم پیش کی بروم رفتم پیش همین دکتر نوبت شد رفتم داخل سلام کردم جواب نداد نشستم هیچ نگاهم نکرد فقط با سر اشاره کرد چته مشکلم را گفتم دارو نوشت بدون کوچکترین نگاه و حرفی نسخه را داد دستم و آمدم بیرون تعجب کردم از نوع برخوردش که پس این همه مطالعه این همه دانایی در کجا باید خرج شود.خودم کارگرم. بیسوادم.ولی بنابر دلایلی با روشنفکران بسیاری نشست برخواست داشته ام به جرات می گویم همشان همینند.اقای وریا هم سالها درب خزانه کشور به رویش باز بوده و هست حالا ادای روشنفکری در می آورد رنجی که شما می کشید رنج ما هم است ولی ما باید رنج قراردادهای دهها میلیاردی.و نوع زندگی ووووو شما هم بکشیم.لطفا شماها دیگر سکوت!
  • امیر IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    وریا = غیرت. عشق. کاپیتان 💙
  • احمد IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    خود فوتبال و فوتبالی هاهم جزئی از فساد در مملکت‌ هستند و لیاقت اون رو ندارند که در رابطه با دزدی و فساد اظهار نظر کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی