نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
۰ |
۰
این دو خارجی برنده دربی را مشخص می‌کنند؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حضور مهاجم بلندقامت استقلال در تقابل با مدافعان فیزیکی پرسپولیس یک جنگ تمام عیار در محوطه جریمه سرخ‌ها را شکل می‌دهد.

تقابل گوستاوو بلانکو با گولسیانی و کنعانی‌زادگان یکی از جذابیت‌های دربی پایتخت خواهد بود، دو مدافع بلند قامت و فیزیکی پرسپولیس در برابر مهاجم بلندزن و باتجربه آبی‌ها، شاید در نگاه اول برتری کامل با خط دفاع پرسپولیس به نظر برسد، اما معادله زمانی تغییر می‌کند که مهرداد محمدی در کنار بلانکو شرایط را تغییر بدهد.

با مرور بازی‌های گذشته استقلال حضور بلانکو در راس خط حمله استقلال دور از انتظار نخواهد بود و این بازیکن مقابل پرسپولیس فیکس خواهد بود، با توجه به سبک فوتبال او جایگیری او در زمین مشخص است، نزدیک به محوطه جریمه و بین دو مدافع پرسپولیس نزدیک به محوطه جریمه سرخ‌ها!

زمانی این تقابل جذاب‌تر می‌شود که رقابت او با یکی از یارکوب‌ترین و فیزیکی‌ترین مدافع‌های حال حاضر فوتبال ایران کنعانی‌زادگان شکل می‌گیرد، در کنار کنعانی گولسیانی بلندقامت حضور دارد که در زدن ضربات سر و پاکسازی محوطه جریمه عملکرد خیلی خوبی دارد.

اما زوج بلانکو در این مسابقه می‌تواند برگ برنده استقلال باشد، مهرداد محمدی با تکنیک بالا و قدرت‌بدنی خوبی که دارد می‌تواند از فضاهای ایحاد شده استفاده کند و با حرکت انفجاری خلق موقعیت کند، او در بازی‌های مختلف نشان داد که قدرت بالایی در زدن ضربات ناگهانی از پشت محوطه جریمه و حرکات در عرض داشته باشد و این یکی از ایده‌های استقلال برای گلزنی خواهد بود.

چیزی که قطعی است با توجه به حضور بازیکنان فیزیکی و هافبک‌های جنگنده در خط حمله استقلال و حضور هافبک دفاعی و مدافعان بلندقامت پرسپولیس در یک سوم پرسپولیس بیش از اینکه نبرد خلاقانه‌ای شکل بگیرد، یک جنگ تمام عیار اتفاق خواهد افتاد و باید دید دست بالا را کدام تیم خواهد داشت.

بلانکو، محمدی، رضاوند در مقابل گولسیانی، کنعانی و احتمالا ریگی، نبرد فوق سنگین در یک سوم دفاعی پرسپولیس!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی