مجوز صادر شد؛ استفاده از VAR در کل بازی‌های لیگ برتر
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی تاج اعلام کرد امکان استفاده از تکنولوژی کمک داور ویدئویی در تمام بازی های لیگ برتر وجود دارد.

برگزاری دربی پایتخت با تکنولوژی VAR صدای اعتراض برخی باشگاه‌ها را در آورده و نسبت به این مساله که چرا فقط در یک بازی باید مورد استفاده قرار بگیرد، اعتراض‌هایی را شاهد بوده‌ایم.

در چنین شرایطی مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال خبر خوبی را به هواداران در فوتبال داده است؛ او درسفر اخیر خود به اردبیل درباره حواشی موجود پیرامون استفاده از VAR در دربی و امکان استفاده از آن در سایر بازی‌ها گفت: «الان کل لیگ برتر ما می‌تواند از VAR استفاده کند. اینکه تجهیزات آن برای شهرهای مختلف کی بیاید و چطور نصب شود، مسائلی است که به سرعت پیگیری می‌کنیم تا ببینیم چه می‌شود.»

با این تفاسیر مشخصا فیفا مجوز استفاده از VAR را برای تمام بازی‌های لیگ برتر ایران صادر کرده و حالا باید تجهیزات مورد نیاز این تکنولوژی برای شهرهای مختلف خریداری شود تا امکان استفاده از VAR در تمام بازی‌ها وجود داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سهیل IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    وقتی وار ملاحظه تیم بازنده رو می‌کنه و حق و ناحق می‌کنه ذوقی نداره.وقتی کارشناسان عقیده داشتن وار هم تو فوتبال ما یه سری ملاحظه ها رو درست نمیکنه باید {...} .داور بازی برده پرسپولیس رو فقط بخاطر ترس از هوادار و ملاحظه های بیخودی به ناحق مساوی کردن.این یعنی فاجعه.تنها تیمی که بازیکناش داور رو لمس میکنن و دست تو جیب داور میکنن استقلاله و هیچ برخوردی هم باهاشون نمیشه.این یعنی فاجعه.وقتی وار سلیقه ای رفتار می‌کنه و اخراج بازیکن خطا کار رو نمیگیره یعنی فاجعه. پس وار تو این مملکت یعنی فاجعه رو فاجعه. آیا اگر استقلال گل نخورده بود هم به این مسائل اعتراض میکرد.؟!آیا اگه همین اتفاقات واسه پرسپولیس افتاده بود هم پنالتی میگرفتن یا بازیکنش رو اخراج نمیکردن؟؟!! اینا یعنی فاجعه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی