نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
فرنکی دی‌یونگ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرنکی دی‌یونگ متهم شده که برای همراهی نکردن بارسا خودش را به مریضی زده است.

مدیر برنامه فرنکی دی‌یونگ هافبک بارسلونا واکنش تندی به گزارش‌هایی مبنی بر اینکه این بازیکن برای همراهی نکردن بارسا تمارض به بیماری کرده است، نشان داد و ادعاها را به عنوان «اخبار جعلی» محکوم کرده است.

مدیر برنامه فرنکی دی‌یونگ، به این ادعا که این هافبک برای عدم حضور در بازی بارسلونا مقابل رویال آنتورپ در لیگ قهرمانان اروپا جعل بیماری کرده است، واکنشی تند نشان داد.  این هافبک در سفر تیم کاتالانی به بلژیک برای آخرین بازی مرحله گروهی آنها غایب بود و مدیر ورزشی تیم دکو تلفنی با او صحبت کرده و به بهانه هافبک مبنی بر بیماری او شک کرده است. ایجنت دی‌یونگ، علی دورسون، پیش قدم شد تا روی حرفه‌ای بودن بازیکنش تاکید کند. این ایجنت به تلگراف گفت: «یک شایعه و یک خبر جعلی بیش نیست. این بزرگترین مزخرفاتی است که تا به حال در مورد فرنکی منتشر شده است. این بازیکن فقط بیمار است. او علائم تب دارد و قادر به سفر و بازی نیست. این پسر یک حرفه‌ای تمام عیار است. ارتباط ما حالا با دکو خوب شده است.»

بارسلونا پیش از دیدار خود در آنتورپ، جایگاه خود را در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان صدرنشین گروه H تضمین کرده بود. این تیم اسپانیایی با نتیجه ۳-۲ شکست خورد و اوریول رومئو جانشین دی‌یونگ در میانه میدان روی دو گل تقصیر مستقیم داشت و بسیار ضعیف به نظر می‌رسید. بارسلونا اکنون دو بازی متوالی را باخته است و امیدوار است که دی‌یونگ را زودتر و از بازی شنبه مقابل والنسیا در لالیگابه ترکیب برگرداند.

بیشتر بخوانید: حمله رئال مادرید به بارسلونا؛ شواهدی از فساد ورزشی وجود دارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی