نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
یحیی‌ گل‌محمدی و علی سامره به دردسر افتادند/ ابلاغیه کمیته انضباطی درباره دربی جنجالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته انضباطی ابلاغیه خود را برای دو تیم استقلال و پرسپولیس صادر کرد.

دیدار تیم های پرسپولیس تهران و استقلال تهران از سری رقابتهای لیگ برتر فوتبال ( هفته پنجم- معوقه) برگزار شد.

باتوجه به تخلفات صورت گرفته از سوی تماشاگران تیم پرسپولیس تهران مبنی بر پرتاب اشیا و فحاشی به مقامات رسمی، غیر رسمی ، تیم حریف و مربی تیم مقابل و همچنین تخلف یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و افترا نسبت به ارکان فدراسیون، باشگاه و سرمربی تیم پرسپولیس ظرف حداکثر ۲ روز مهلت دارند تا دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کنند.

همچنین با توجه به تخلفات صورت گرفته از سوی تماشاگران تیم استقلال تهران مبنی بر پرتاب اشیا و فحاشی به مقامات رسمی، غیر رسمی ، تیم حریف و مربی تیم مقابل، تخلف علی سامره، سرپرست تیم استقلال مبنی بر نشر اکاذیب و افترا نسبت به باشگاه پرسپولیس و ارکان فدراسیون و علی شاجانی، ماساژور تیم استقلال به دلیل عدم مجوز حضور در نیمکت و تحریک تماشاگران حریف، باشگاه، سرپرست و ماساژور تیم فوق ظرف حداکثر ۲ روز مهلت دارند تا دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کنند.

عدم ارسال دفاعیه مانع از اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    اگه تراکتور بود الان 10 تا حکم علیه اش صادر کرده بودند
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    این همه آدم از هر دو تیم اتهام زنی و تحقیر و تمسخر کردن و سر لیست شون جواد نکونام که ۹۰ دقیقه ادا و اطوار (اعتراض ناشی از حضور دوربینها) درآورد و در کنفرانس خبری هم از توهین و تهمت به داوران دربی های قبلی تا باشگاه رقیب و قهرمانی هاش کم نذاشت و تنها نقطه روشن مصاحبه‌اش خوشحالی از دستاورد تک امتیازیش از این بازی بود. اما یحیی باید محروم بشه، چون به صندلی مقدس آقای تاج و دوستانش حمله کرده!
  • فوتبالی IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    وقتی برای یه بازی بی کیفیت اینقدر حاشیه و جنجال بی خودی صورت می گیره چطور توقع داشته باشیم حرفه ای شدیم و پیشرفت کرده ایم دقیقا ما الان 50سال از فوتبال منطقه عقبیم با این امکانات وسطح فرهنگ طرفدارهامون
  • علی IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    دوست لوزان نشین تاج تصمیم میگیره کی محروم بشه و جریمه؟ راستی مگر طبق قانون به کارگیری مدیران دو تابعیتی ممنوع نیست چطوری خطیر لوزان نشین مدیر استقلال شده با په تبصره و ماده ای؟
  • علی IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    حکم کمیته انظباطی، علی سامره ۶ ماه محروم میشه. گلممدهم برای صرف چای و شیرینی دعوت میشه و ضمن تشکر از اخلاق خوب گلممد نکونام رو یه جلسه محروم می کنند.
    • گاوداری خسروی (کیسه) IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
      دقیقاً درسته.غیر از این هم نباید باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی