نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
۰ |
۰
محکومیت قرمزها با شکایت بازیکن سابق استقلال
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته وضعیت بازیکنان، آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

آرای صادره کمیته وضعیت بازیکنان به شرح زیر است:

* با توجه به شکایت پیمان شیرزادی از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۳۲۶ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵۰ میلیون و ۶۰۰ هزار و ۲۵۲ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۱۷۳ میلیون و ۶۵ هزار ریال قرار رد صادر کرد.

* در پی شکایت حجت حق‌وردی از باشگاه تراکتور، این باشگاه به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۴۴۸ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۵۸ میلیون و ۵۶۶ هزار و ۴۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۸۲۲ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* در پرونده شکایت فرشید اسماعیلی از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴۸ میلیارد و ۹۳۷ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ یک میلیارد و ۸۶۶ میلیون و ۹۴۶ هزار و ۵۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* با توجه به شکایت حسن داداشی از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۴ میلیون و ۳۳۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی