نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
جمعه ۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
۰ |
۰
جانشین سرمربی سابق استقلال مشخص شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمود فکری بعد از شکست در برابر سپاهان با ۵ گل از هدایت تیم هوادار کناره گیری کرد.

بعد از شکست تلخ تیم هوادار در برابر تیم سپاهان محمود فکری و باشگاه هوادار در یک نشست صمیمانه پایان همکاری با هم را اعلام کردند.

بعد از جدایی محمود فکری از تیم هوادار گزینه های متعددی برای حضور روی نیمکت این تیم تهرانی به میان آمد اما گفته می‌شود به احتمال قوی و حتی قطع به یقین هدایت این تیم به یکی از بازیکنان فصل گذشته این باشگاه محول می‌شود. بازیکنی که بعد از حضور در ترکیب تیم هوادار بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بست. مسعود شجاعی.

مسعود شجاعی پیش از این در تیم تراکتور چند هفته ای سرمربیگری را تجربه کرد. او در تیم نساجی هم بعد از جدایی ساکت الهامی با پیشنهاد سرمربیگری مواجه شد اما به دلیل علاقه به بازی این سمت را قبول نکرد اما به نظر می‌رسد این بار با اشتیاق بیشتری وارد عرصه مربیگری شود به این خاطر که در فصل جدید نتوانست برای بازی وارد ترکیب تیم جدیدی شود.

تنها مشکل مسعود شجاعی برای حضور روی نمیکت مربیگری تیم هوادار این است که مدرک مربیگری ندارد و شاید با عنوان دیگری روی نیمکت تیم هوادار بنشیند. بر اساس قانون کلیه مربیان برای حضور روی نیمکت تیم های لیگ برتری باید دارای مدرک آ باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی