نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶
۰ |
۰
کپا آریسابالاگا
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آینده کپا آریسابالاگا نامشخص است زیرا طبق گزارش‌ها بعید است که رئال مادرید او را از چلسی بخرد.

ممکن است اقامت کپا آریسابالاگا در اسپانیا به پایان برسد، زیرا طبق گزارش‌ها بعید است که رئال مادرید این دروازه‌بان را به صورت دائمی به خدمت بگیرد.

زمانی که تیبو کورتوا در ماه آگوست از ناحیه زانو آسیب دید، کپا آریسابالاگا به طور قرضی از چلسی آمد و به عنوان جانشین اضطراری او وارد زمین شد. اما او هم مصدوم شد و مجبور شد برای حضور در ترکیب اصلی مادرید با آندری لونین رقابت کند. لونین علیرغم بازگشت کپا ترجیح داده شد، اما کارلو آنچلوتی کپا را برای دو بازی پایانی سال برگرداند و اظهار داشت که هنوز تصمیم نگرفته که چه کسی در زمان از سرگیری فصل تبدیل به گزینه اول خواهد شد.

آنچلوتی پیش از پیروزی مقابل آلاوس به خبرنگاران گفت: «در نظر ندارم که این دو را با هم عوض کنم. هر دوی آنها خوب کار می‌کنند. لونین پیشرفت زیادی کرده و اعتمادبه‌نفس زیادی نشان داده است. کپا نیز سطح خود را حفظ کرده است. وقتی کپا از مصدومیت بهبود یافت دوست داشتم به هر دو بازیکن پاداش بدهم. در نیمه دوم فصل یکی از این دو بازیکن را انتخاب خواهم کرد.»

مبلغ ۸۰ میلیون یورویی (۷۰ میلیون پوند / ۸۸ میلیون دلار) که چلسی بابت خرید کپا در سال ۲۰۱۸ به اتلتیک بیلبائو پرداخت، تا حدی رکورد جهانی برای یک دروازه‌بان محسوب می‌شود. اما این دروازه‌بان برای ثابت کردن پتانسیل خود هم در سطح باشگاهی و هم در سطح بین‌المللی تقلای زیادی کرد. او در مادرید با سیوهای خوبی که داشت شروع خوبی برای خود رقم زد، اما شک و تردید در مورد توانایی هوایی و کنترل محوطه جریمه‌اش باعث شده که اقامت دائمی‌اش در پایتخت اسپانیا بعید به نظر برسد.

مادرید در ۳ ژانویه در سانتیاگو برنابئو میزبان رئال مایورکا خواهد بود و این بازیکن ۲۹ ساله با نگرانی منتظر اولین ترکیب آنچلوتی در سال جدید خواهد ماند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی