نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
پرسپولیس بزرگ‌ترین بازنده حکم کمیته استیناف بود؟/ یحیی احیا شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاید پرسپولیس در شرایط فعلی بزرگ‌ترین برنده رای کمیته استیناف باشد.

خبر همچون زلزله‌ای فوتبال ایران را تکان داد؛ ۴ امتیاز سپاهان و یک امتیاز پرسپولیس به این تیم‌ها برگشت تا صدر جدول دچار دستخوش تغییرات شود، استقلال که بعد از محرومیت سپاهان از ۴ امتیاز به صدر جدول رفته بود، این جایگاه را تقدیم زردها کرد و پرسپولیس هم که در شرایط قبلی هیچ شانسی برای دوم شدن در نیم فصل نداشت، حالا این شانس را دارد.

در جدول جدید سپاهان ۳۱ امتیازی و با داشتن دو بازی باقیمانده اصلی‌ترین مدعی قهرمانی نیم فصل است. استقلال ۲۹ امتیازی است و با ۳ امتیاز باقیمانده از بازی پیکان نهایتاً به عدد ۳۲ خواهد رسید. پرسپولیس هم ۲۶ امتیازی شد و بالاتر از تراکتور در جایگاه سوم ایستاد.

قرمزها دو بازی باقیمانده دارند و در صورت پیروزی آنها هم ۳۲ امتیازی می‌شوند و با توجه به تفاضل گل بهتر پرسپولیس می‌تواند نیم فصل را در رتبه دوم تمام کند.

حال به شرایط ماه‌های اخیر پرسپولیس نگاه کنید؛ حاشیه از در و دیوار این تیم بالا می‌رفت و اختلاف بین سرمربی و مدیرعامل به شدت به تیم لطمه زد! پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و در لیگ برتر هم برای بازی‌های متوالی با پیروزی قهر کرده بود!

درست در هفته اول زمستان که سپاهان باخت و استقلال مساوی کرد، پرسپولیس ۱۰ نفره برد تا هم یحیی گل محمدی و هم شاگردانش در بهترین شرایط احیا شوند و برگردند. این خبر هفته ایده آل قرمزها را تکمیل کرد، آنها قبل ازاین یک امتیاز به خاطر تفاضل گل با یک بازی کمتر بعد از تراکتور در پله چهارم بودند و در بهترین حالت به رتبه سوم در پایان نیم فصل چشم داشتند.

همه می‌دانند که به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند اما این را هم همه می‌دانند که دور برگشت دروازه‌ها کوچکتر و امتیاز گرفتن سخت‌تر می‌شود. تیم‌ها از یکدیگر شناخت کافی دارند و برای هر امتیاز تا پای جان می‌جنگند. شانس قهرمانی یا خطر سقوط در دور برگشت جدی‌تر می‌شود و خلاصه اینکه تجربه نشان داده جمع آوری امتیازات در دور رفت به موفقیت یک تیم در پایان فصل کمک زیادی می‌کند.

حالا پرسپولیس امیدوارتر برای نیم فصل دوم استارت خواهد زد، درست برعکس استقلال که با این ضربه روحی کارش سخت‌تر شد.

بیشتر بخوانید: گل‌محمدی: کلاه گشادی سر پرسپولیس رفت/ امیدوارم مدیران فوتبال فقط پشت‌میزنشین نباشند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • MIS قرمزته IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    نه داداش بیشترین سود رو کیسه کردن و سپاهان ، کیسه که باید چندین امتیاز ازش کسر میشد و سپاهان هم که با چند صد میلیارد خرج اضافه همه بازار نقل و انتقالات رو درو کرد و امتیازش هم برگشت
    • ممل پرسپولیسی IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      به این میگن ماستمالی که رسانه ها هم حمایت میکنن و آب از آب تکون نمیخوره به این نکته توجه نمیکنن شله زرد و کیسه هر کاری حال کردن تو فصل نقل انتقالات انجام دادن الانم میگن پرسپولیس برنده این ماجرا😐😑
  • ق ر IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    بیشتر سود استقلال کرده بازی آخرش که با عنایتی که هیچ وقت در مقابل استقلال پیروز نبوده ولی پیکان چرا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی