نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
بزرگترین ناامیدی من؟ متقاعد نکردن کیلیان امباپه برای پیوستن به این تیم!
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئول استعدادیابی سابق آرسنال می‌گوید که بزرگترین ناامیدی دوران حرفه‌ای او این بود که نتوانست کیلیان امباپه را برای پیوستن به توپچی‌ها متقاعد کند.

کیلیان امباپه پس از پشت سر گذاشتن یک فصل موفقیت‌آمیز در موناکو در فصل ۲۰۱۶–۲۰۱۷ پیشنهادات زیادی از سوی چندین تیم از جمله آرسنال داشت، اما در نهایت تصمیم گرفت به پاری‌سن‌ژرمن بپیوندد. امباپه با ۲۳۳ گل و ۱۰۰ پاس گل در ۲۸۲ بازی برای برندگان لیگ ۱، یکی از برترین بازیکنان جهان است و به لطف انتقال ۱۶۳ میلیون پوندی همچنان دومین بازیکن گران قیمت فوتبال تاریخ نیز به حساب می‌آید. اما طبق گزارش مسئول سابق نقل و انتقالات آرسنال «ژیل گریماندی»، او به شدت به پیوستن به توپچی‌ها نزدیک شده بود.

گریماندی گفت: «نمی‌دانم کیلیان امباپه گزینه‌ای منطقی برای آرسنال است یا نه، حتی اگر این باشگاه قهرمان لیگ برتر شود و فصل قدرتمندی در اروپا داشته باشد. ما قبلاً در سال ۲۰۱۶ سعی کردیم او را متقاعد کنیم. والدین او که به زمین تمرین آمده بودند را در لندن ملاقات کردیم و با آرسن ونگر و ریچارد لا، مدیر وقت نقل و انتقالات، برای ملاقات با کیلیان به جنوب فرانسه سفر کردیم. سعی کردیم او را متقاعد کنیم، به نظرم زمان خوبی نبود، چون روز قبل به سوانسی در خانه باخته بودیم و قبلش هم در اولدترافورد شکست خورده بودیم. سه روز بعد هم باید با تاتنهام بازی می‌کردیم، بنابراین واقعا زمان خوبی نبود. تلاش کردیم و واقعا فکر می‌کنم فاصله کمی تا گرفتن امضای او داشتیم، اما او پروژه را رد کرد و قرارداد جدیدی با موناکو بست. می‌توانم بگویم که این احتمالاً بزرگترین ناامیدی من در این ۱۵ سالی است که برای آرسنال کار می‌کردم، اینکه نتوانستم امباپه را متقاعد کنم که به این باشگاه بیاید.»

این بازیکن ۲۵ ساله که در حال حاضر کاپیتان کشورش است، برای پیروزی فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ و راهیابی فرانسه به فینال جام جهانی ۲۰۲۲ نقشی کلیدی داشت. علاوه بر این، قرارداد امباپه با پاری‌سن‌ژرمن در تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد و پیش‌بینی می‌شود که انتقال به رئال‌مادرید که مدت‌ها در انتظارش بود را تکمیل کند، اگرچه هنوز هیچ چیز مانند چند سال گذشته مشخص نیست.

فوق‌ستاره فرانسوی روز چهارشنبه ۳ ژانویه در فینال سوپرجام فرانسه به مصاف تولوز خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی