ستاره سابق پرسپولیس: اگر نبودیم امیدوارم بتوانند قهرمانی جام ملت‌ها را به دست بیاورند!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن تراکتور می‌گوید تراکتور برای کسب عنوان قهرمانی، نیازمند حمایت هواداران است.

دو تیم تراکتور و صنعت‌نفت آبادان در چارچوب هفته پانزدهم لیگ‌برتر فوتبال، امروز (شنبه) از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگارامام (ره) به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر تی‌تی‌ها به اتمام رسید.

به گزارش ایسنا، سیامک نعمتی پس از این مسابقه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولا به همه هواداران عزیزمان تبریک می‌گویم. مبارک‌شان باشد. ما اول فصل امتیازات خیلی بدی را از دست دادیم و تیم‌مان هنوز شکلی را که نیاز داشت، نگرفته بود اما رفته رفته زمان، این تیم را به شکلی رساند که توانست تمام بازی‌هایش را ببرد. ما از ۱۵ بازی، ۹ بازی را بردیم که این نشان از بزرگی تیم است و نشان می‌دهد تیم جا افتاده است. خدا را شکر نیم فصل را به خوبی تمام کردیم و آماده نیم فصل دوم می‌شویم.

او در رابطه با بازی در پست‌های مختلف تصریح کرد: آقای خمس اول فصل به شناختی که از بازیکنان نیاز داشت، نرسیده بود و زمان نشان داد که چه بازیکنانی می‌توانند در چه پست‌هایی بازی کنند. الان هر کجا صلاح بدانند بازی می‌کنم و مهم این است که تیم بتواند نتیجه بگیرد.

او ادامه داد: از همینجا از همه هواداران می‌خواهم که در همه بازی‌ها ورزشگاه را پر کنند، چون ما به آنها نیاز داریم. امتیازات خیلی مهمی در راه است که تراکتور بتواند به قهرمانی برسد و از آنها انتظار داریم استادیوم را پر کنند. ما به آنها نیاز داریم.

نعمتی درباره حضور هواداران تراکتور در ورزشگاه و تشویق او گفت: خیلی از عزیزان امروز در این سرما تشریف آوردند و دست‌شان درد نکند. ما واقعا نیاز به حمایت عزیزان داریم. من هر جایی باشم سعی می‌کنم به تیم کمک کنم و به همین دلیل هواداران هم معمولا با من خوب هستند. خدا را شکر اینجا هم توانستم دل‌شان را به دست بیاورم. امیدوارم بتوانم جام تقدیم‌شان کنم.

بازیکن تراکتور درباره دو بازی سخت تراکتور در ابتدای نیم فصل دوم گفت: ما نیم فصل را فوق‌العاده تمام کردیم و امیدوارم با حضور هواداران، نیم فصل دوم را فوق‌العاده شروع کنیم و تا آخر ادامه بدهیم. امسال سال مهمی برای تراکتور است و انشاالله بتوانیم به مقام‌ قهرمانی برسیم و جام را تقدیم هواداران کنیم.

نعمتی درباره شانس حضورش در جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: سلیقه امیرخان است. اگر صلاح دانستند با افتخار می‌رویم و اگر نه، دعا می‌کنیم.

او در شرایطی که شجاع خلیل‌زاده کنارش حضور پیدا کرده بود، با اشاره به او گفت: انشالله بروند، اگر ما بودیم که بودیم، اگر نبودیم هم امیدوارم بتوانند قهرمانی جام ملت‌ها را به دست بیاورند. کاپیتان باشد، قهرمان می‌شوند.

بیشتر بخوانید: آتش گرفتن نفت در خانه تراکتور/ پایان خوش پرشورها با گلباران صنعت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یاشاسین اردبیل IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    اگه ستاره پیروزی بود چرانگه نداشتن؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی