نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
۷ |
۱
عقاب کوچک باعث شد کاپیتان استقلال ملی‌پوش شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیست ۲۷ نفره تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا اعلام شد و نامی از امیر عابدزاده در آن به چشم نمی‌خورد.

امیر قلعه‌نویی از همان روزی که سرمربی تیم ملی شد، به امیر عابدزاده برای خط دروازه اعتقادی نداشت. او در مورد۲ گلر اولش تصمیم نهایی را گرفته بود و بدون تردید بیرانوند و نیازمند را در تیم ملی می‌خواست. امیر به‌عنوان نفر سوم، گلرهایی مثل اخباری و پورحمیدی را در اردو داشت اما بیشتر از همه، حسینی را به‌عنوان دیگر سنگربان تیم ملی می‌دید. در نهایت هم همین سه نفر قرار است راهی جام ملت‌های آسیا شوند.

نکته جالب اینکه از همان لیست اول امیر قلعه‌نویی، یکی از نام‌هایی که خط خوردنش باورنکردنی به نظر می‌رسید، امیر عابدزاده است. گلری که در دوران اسکوچیچ چند باری هم شانس پوشیدن لباس شماره یک تیم ملی را پیدا کرد، اما با کودتا علیه اسکو، آفتاب او هم غروب کرد و دیگر شانس چندانی برای حضور در دروازه تیم ملی پیدا نکرد.

در نقل و انتقالات تابستانی و زمان مدیریت حجت کریمی در استقلال، امیر عابدزاده دروازه‌بان مورد نظر استقلال و جواد نکونام سه مرتبه رقم درخواستی خود را تغییر داد اما در نهایت تصمیم گرفت آبی‌پوش نشود. پسر عقاب آسیا ابتدا ۵۰۰ هزار دلار از استقلالی‌ها درخواست کرد. این رقم نسبتا سنگین ابتدا با مخالفت مسئولان باشگاه استقلال مواجه شد تا امیر عابدزاده ۱۰۰ هزار دلار تخفیف دهد به شرط آن که ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد ۴۰۰ هزار دلاری بلافاصله پس از عقد قرارداد به او پرداخت شود. استقلالی‌ها با این خواسته موافقت کردند اما باز امیر عابدزاده از امضای قرارداد با آبی‌ها طفره رفت. این پروسه سه روزی به طول انجامید و حتی استقلالی‌ها حاضر شدند ۶۰۰ هزار دلار به امیر بپردازند، اما باز هم این دروازه‌بان سرشناس، قرارداد ارسالی آبی‌ها را امضاء نکرد!

مدیران باشگاه استقلال که حسابی متعجب شده بودند دلیل واقعی این طفره رفتن‌ها از امضای قرارداد را جویا شدند و درنهایت امیر عابدزاده اعلام کرد؛ پدرم مخالف امضای قراردادم با استقلال است!

از سوی دیگر سیدحسین حسینی که قرار بود از استقلال جدا شود پس از منتفی شدن ماجرای امیرعابدزاده، باردیگر مورد توجه جواد نکونام قرار گرفت.

نکونام در اقدامی تحسین برانگیز بازوبند کاپیتانی را هم باز بر بازوی حسینی بست و به او اعتماد کرد. گلر اول استقلال نیز با درخشش در لیگ بیست و سوم نه تنها جواب اعتماد جواد نکونام را داد بلکه بار دیگر به تیم ملی هم دعوت شد در حالی که اگر امیرعابدزاده استقلالی می‌شد ...!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ع ق QA ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    ایشون را بردند بکمک چشمی و مجید حسینی مثل بازی انگلیس شش تا بخورند بجای علی کریمی هم فرمانده !!!! را بردند جالبه که شش تا را تقسیم بر ۴ کردند
  • رضا IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    هر کسی لیگ ما رو دنبال کنه میدونه حسینی این نیم فصل واقعا بهترین دروازه بان لیگ بوده اما خب از اونجا که قلعه نوعی استاد کارهای یهویی پیام نیازمند به احتمال نود درصد دروازه بان تیم ملی تو بازی‌های آسیایی خواهد بود
  • مهدی IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    عابدزاده کل افتخارش قهرمانی آسیا بااستقلال بود تمااااام😃💙✨️✨️💙💙💙💙
  • آبی RO ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    الان بابا ش دعوتش کنه تیم ملی عابدزاده یک افتخار داره تو آسیا اون هم قهرمانی با استقلال تو آسیا بوده حالا پسرش چوب پدر راخورده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی