نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
اتفاق عجیب در رختکن پرسپولیس/ چه کسی خبر استعفای یحیی را اعلام کرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس از استعفای یحیی گل محمدی خبر نداشتند.

بعد از تساوی مقابل مس رفسنجان در اقدامی عجیب یحیی گل محمدی از هدایت پرسپولیس استعفا داد تا به این تیم در آستانه نقل و انتقالات زمستانی شوک وارد شود. یحیی درحالی تصمیم به استعفا گرفت که هیچ کس از استعفای او خبر نداشت. گل محمدی به صورت خودجوش بعد از بازی تصمیم گرفت که استعفا دهد و این موضوع را در کنفرانس خبری اعلام کرد.

نکته جالب ماجرا به رختکن پرسپولیس برمی گردد. بازیکنان این تیم موقع کنفرانس گل محمدی مشغول دوش گرفتن و جمع کردن وسایل خود بودند تا  راهی فرودگاه شوند و به تهران برگردند. در این بین بلافاصله خبر استعفای گل محمدی در رسانه ها منتشر شد و یکی از بازیکنان پرسپولیس که مشغول چک کردن خبرها بود، ناگهان خبر استعفای گل محمدی را دید و متعجب شد.

این بازیکن بلافاصله خبر استعفای گل محمدی را در رختکن به همه اعلام کرد و شوک عجیبی به اعضای پرسپولیس وارد شد. هیچ کس انتطار چنین تصمیمی را از یحیی در این مقطع نداشت و بازیکنان پرسپولیس هم از این تصمیم گل محمدی متعجب شدند.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شیذر IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    جناب امپراطور لطفاً برو و دیگه برنگرد.!!!!
  • جهان PL ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    جدا از اینکه بارها اعلام کردم استعفای یحیی یک بازی از پیش طراحی شده با همراهی مدیریت برای کم کردن فشار از روی پرسپولیس حکومتی است اگرهم روزی یحیی از این تیم جدا شود هرگز با استعفا این اتفاق نخواهد افتاد و یحیی آنقدر صبر میکند تا مدیریت اورا اخراج نموده و کل مبلغ قرارداد خود را دریافت نماید تا حالا هم تمام استعفاهای یحیی به صورت شفاهی بوده که مبادا با دادن مدرکی مبنی براستعفا به باشگاه مدیریت با آن موافقت کرده و پول قرارداد از دست یحیی بپرد.اگر یحیی واقعا در این اقدام مصر است چرا هیچگاه استعفای خود را روی کاغذ نیاورده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی