نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
آنچلوتی اعتراف کرد؛ سرمربیگری در این تیم ملی واقعاً هیجان‌انگیز است!
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماه‌ها بود که فدراسیون فوتبال برزیل کارلو آنچلوتی را برای هدایت تیم ملی می‌خواست اما این سرمربی ایتالیایی قراردادش با رئال مادرید را تمدید کرد.

کارلو آنچلوتی بعد از امضای قرارداد جدیدش با رئال مادرید که تا سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد، اولین کنفرانس مطبوعاتی خود را برگزار کرد. او گفت: «خیلی خوشحالم. همه چیز آسان بود و هیچ اختلافی وجود نداشت. اینکه باشگاه می‌خواهد با من ادامه بدهد برایم خیلی ارزش دارد. من عجله نداشتم اما باشگاه می‌خواست این کار الان انجام شود. همانطور که گفتم خیلی خوشحالم و باید به کسب موفقیت ادامه بدهیم.»

آنچلوتی تکرار می‌کند که رئال مادرید آخرین کار او در مربیگری خواهد بود. اما همچنین اشاره کرد که هیچ دلیلی وجود ندارد که دوران او در سال ۲۰۲۶ به پایان برسد. «بله این آخرین نیمکت من است. اما لزوما قرار نیست در سال ۲۰۲۶ به اتمام برسد. من از مربی بودن لذت می‌برم. امیدوارم بتوانم در سال ۲۰۲۷ یا ۲۰۲۸ اینجا باشم. من مادرید را دوست دارم.»

او تایید کرد که با برزیل صحبت کرده است. «حقیقت این است که من با رئیس سابق فدراسیون فوتبال برزیل که ادنالدو رودریگس بود تماس داشتم. می‌خواهم از او به خاطر علاقه‌اش تشکر کنم. واقعا باعث افتخار من بود. واضح بود که همه چیز به شرایط من در رئال مادرید بستگی دارد چراکه مادرید اولویت من بود. ادنالدو رودریگس اکنون دیگر رئیس فدراسیون نیست. او محبت زیادی به من نشان داد و باید از او تشکر کنم، اما همه چیز آنطور که می‌خواستم شد و در اینجا می‌مانم.»

ادنالدو رودریگس به تازگی از سمت خود برکنار شد و به نظر می‌رسید شانس آنچلوتی برای هدایت برزیل از بین برود. اندکی پس از برکناری رودریگس بود که آنچلوتی قرارداد جدید را امضا کرد. او مربیگری تیم ملی را رد نکرد ولی تردیدهایی در این مورد ایجاد کرد.

آنچلوتی با خنده گفت: «آیا باید به این موضوع فکر کنم؟» سپس افزود: «فکر کردن به مربیگری تیم ملی برزیل بسیار هیجان‌انگیز است، اما نمی‌دانم برزیل در سال ۲۰۲۶ من را می‌خواهد یا نه، نمی‌دانم. نمی‌دانم آنها از تصمیم من راضی هستند یا خیر.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی