هشدار وزارت ورزش به مدیرعامل استقلال/ دیدار خطیر و سفیر عربستان دردسرساز شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال و سفیر عربستان دردسرساز شد.

دیدار اخیر علی خطیر با سفیر عربستان در ایران، حرف‌وحدیث‌هایی را به وجود آورد. بعد از این ملاقات، وزارت ورزش و جوانان در نامه‌ای بر لزوم رعایت مراتب و هماهنگی‌های لازم پیش از چنین دیدارهایی تأکید کرده است؛ موضوعی که خود بیانگر ماجراست.

در بخشی از این نامه آمده است:

پیرو بخش‌نامه‌های مصوب قبلی ارسالی از سوی وزارت ورزش و همچنین با استناد به ماده ۳ قانون وظایف وزارت امور خارجه مبنی بر اینکه "کلیه نهادها و ارگانe‌های جمهوری اسلامی ایران مکلفند در برقراری هر نوع ارتباط با دول خارجی (خاصه با سفارت‌خانه‌های مقیم ایران و با هدف حفظ مصالح کشورمان) "هماهنگی سیاسی لازم را با وزارت امور خارجه به‌عمل آورند، مجدداً خاطرنشان می‌سازد به منظور پیشگیری از هرگونه ناهماهنگی در اجرای بهینه امور و با عنایت به جایگاه دفتر امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان به عنوان مرجع ارتباطی با وزارت امور خارجه، در رعایت موارد برشمرده اهتمام لازم را مبذول نمایند.

بیشتر بخوانید: عکس| دیدار غیرمنتظره سفیر عربستان با مدیرعامل استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • ایمان IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    وقتی با جعل علنی اسناد دولتی توسط جاعلان مقابله نمی شود انتظار گردن کشی مجدد از طرف ایشان نمی رود ؟
    • میلاد IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      این خطیر و سمیعی دست به جعل و عنوان خوبه ، به سفیر عربستان گفته معاون وزیر خارجه همین سمیعی هستش
    • عباس بوعذار IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      اولا تنها جعلی که مستنده و ثابت شده، جعل طارمی و باشگاه لنگ بوده.. بعده اونم هیچ جعلی ثابت نشده چون صرفا یه خط خبری بود که یکی از اعضای هیئت مدیره لُنگستان و با یکم شل کردن سر کیسه مبارک از بیت المال خواستن نتیجه گیری تیمتون زیاد به چشم نیاد که متاسفانه موفق نبودن و قضیه با درجه محرمانگی نوع یک توسط همین معاونی که این زیر دوستمون هم اشاره کردن توی کامنتشون بسته شده ظاهراً... ضمنا باشگاه استقلال خیلی محکم باید از کسی که این نامه مضخرف و چرت و پرت رو زده باید سئوال کنه چطور توی اوج نقل و انتقالات سفرای کشورهای دیگه میرن باشگاه لنگ از این نامه ها زده نمیشه و وزارت خونه امور بین الملل نداره! الان وزارتخونه صاحبه این امور شده؟؟؟ ببندین بابا در دکتونو... گفتیم هاشمی وزیر ورزشیه و خوبه ولی مثل اینکه اینقدر دور و بر ایشون هم پر از افراد کارنابلد و لنگیه که نمیزارن این بنده خدا هم کارشو درست انجام بده... تا اینجای کار هر کجا لنگی جماعت بوده یه جای کارش لنگ زده مثل سازمان فرابورس و خصوصی سازی..
    • عدالت IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      این دیدار داخلی حساب میشه چون هردوشون مال عربستان هستن . نادی الاستقلال
  • کلنگلیس IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    کارمعاون لنگی👺 وزیر ورزشه اونیکه گوجش🍅 بعداز مساوی تیم گوجه 🍅باگوجه🍅 زدتلوزیون این گوجه 🍅روشکست کارهمونه خود خودشه۰🍅
  • میلاد IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    ای بابا یارو رفته سفارت کشورخودش چرا ناراحتید از کارشون خوده شما پیش پدرمادرهاتون نمیرید؟این بندگان خداهم رفتن پیش پدرمادرشون ناراحتی نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی