نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
صلح در اردوی سرخ‌ها/ سرمربی با مدیر جدید ملاقات کرد
منبع: BBC
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اریک تن‌هاخ جلسات بسیار مثبتی با سرمایه‌گذاران جدید منچستریونایتد «اینئوس» برگزار کرده است.

اریک تن‌هاخ روز سه‌شنبه با سر جیم رتکلیف در زمین تمرینی یونایتد ملاقات کرد. او در مورد این جلسه گفت: «خیلی مثبت بود. ما یک جلسه طولانی داشتیم و ساعت‌های زیادی با هم در مورد بسیاری از مسائل حرف زدیم. جلسه بسیار سازنده‌ای بود و مشتاقانه منتظر همکاری با یکدیگر هستیم.» انتظار می‌رود اینئوس تغییرات قابل توجهی در ساختار یونایتد ایجاد کند، اگرچه مقررات بازار سهام در حال حاضر از این اتفاق جلوگیری می‌کند.

به عقیده تن‌هاخ، با توجه به اینکه رتکلیف و همکارانش به تازگی آمده‌اند خیلی زود است که تصمیم‌هایی با چنین اهمیتی گرفته شود. او افزود: «باید بگذاریم همه چیز آرام شود. آنها به تازگی آمده‌اند و مشغول معرفی خود هستند. ایده‌های خوبی دارند و باید ببینیم چطور می‌توانیم کارها را پیش ببریم.»

تن‌هاخ تایید کرد که دروازه‌بان آندره اونانا برای دیدار عصر دوشنبه جام حذفی مقابل ویگان در دسترس خواهد بود و مذاکرات با فدراسیون کامرون در مورد در دسترس بودن اونانا برای دیدار لیگ برتر مقابل تاتنهام در اولدترافورد در ۱۴ ژانویه ادامه دارد. اولین بازی گروهی کامرون در جام ملت‌های آفریقا مقابل گینه تنها ۲۴ ساعت بعدش برگزار می‌شود. یونایتد مایل است برای اطمینان از اینکه اونانا به بازی در یاموسوکرو می‌رسد، یک هواپیمای خصوصی برایش بفرستد.

در این میان، احتمال دارد جیدن سانچو به صورت قرضی به بوروسیا دورتموند برگردد. دورتموند مایل است حدود ۳ میلیون پوند برای بازگرداندن سانچو برای باقیمانده فصل بپردازد و این اتفاق هرچه زودتر بیافتد تا سانچو در کمپ تمرینی زمستانی فعلی آنها در ماربیا به آنها ملحق شود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی