بازیکن جدید استقلال را بیشتر بشناسید؛ مردی با رکورد ۲ جام در کمتر از ۸ ماه/ او چه زمانی وارد تهران می‌شود؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

با اعلام رسمی باشگاه استقلال مدافع برزیلی فصل گذشته این تیم دوباره به جمع آبی پوشان برگشت.

رافایل سیلوا مدافع ۳۱ ساله برزیلی تیم استقلال که در پایان فصل گذشته لیگ برتر از این تیم جدا شده بود بار دیگر به جمع آبی پوشان برگشت.

این بازیکن در هفدهم اسفند ماه سال ۱۴۰۰ نیم فصل لیگ برتر بیست و یکم به جمع آبی پوشان استقلال پیوست و توانست در همان مدت پس از جدایی محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی در ۸ مسابقه دور برگشت در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفته و در تمام رقابت‌ها در ترکیب ثابت آبی‌پوشان به میدان برود.

کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر همراه با استقلال پس از ۹ سال اولین افتخار این بازیکن با استقلالی‌ها بود. ناگفته نماند؛ رافائل سیلوا علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر بیست و یکم موفق شد در یازدهم آبان سال ۱۴۰۱ یعنی در کمتر از ۸ ماه پس از ورود به این تیم همراه با استقلال در مسابقه سوپرجام مقابل نساجی مازندران در پاییز سال گذشته نیز یک قهرمانی دیگر به دست بیاورد تا به بازیکنی تبدیل شود که ظرف مدت کوتاهی دو جام با استقلال گرفت.

سیلوا با ۱۹۳ سانتی متر قد و ۸۴ کیلوگرم وزن متولد شهر «وارگم گرانده» کشور برزیل است. او فوتبالش را در باشگاه ریو پِرِتو آغاز کرده و از سال ۲۰۱۰ به شکل حرفه‌ای در این فضا حضور دارد. سیلوا پیش از پیوستن به استقلال در عضویت تیم الفیصلی عربستان بود که در نیم فصل لیگ برتر بیست و یکم(ابتدای سال ۲۰۲۲ میلادی) به جمع آبی‌ها پیوست.

این مدافع بلند قامت، فصل گذشته نیز جزو مهره‌های ثابت ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی فصل گذشته استقلال بود. این بازیکن برزیلی در ۲۷ مسابقه از ۳۰ هفته رقابت‌های لیگ برتر فصل گذشته در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفت و تنها در سه مسابقه مقابل سپاهان، پیکان و گل گهر سیرجان جای خود را به نفر نیمکت نشین داد.

بازیکن جدید استقلال را بیشتر بشناسید؛ مردی با رکورد ۲ جام در کمتر از ۸ ماه/ او چه زمانی وارد تهران می‌شود؟

سیلوا در اوایل بهار امسال به علت مشکلات مالی و اختلافی که بر سر مالیات خود با باشگاه داشت، اعلام کرد دیگر حاضر به ادامه همکاری با استقلال نیست و در پایان فصل از جمع آبی‌ها جدا شد. او با وجود داشتن قرارداد و به علت بدقولی استقلالی‌ها توانست قراردادش را یک طرفه فسخ کرده و باشگاه استقلال را به پرداخت ۹۰۰ هزار دلار محکوم کند اما ظاهرا سیلوا در این مدت نتوانسته به تیمی بپیوندد و دوباره به استقلال برگشت.

در شرایطی که استقلال در خط دفاع با مشکل مصدومیت مرادمند مواجه شد و نفر جایگزین با تخصص بازی در این پست را در اختیار نداشت در نهایت نکونام تصمیم گرفت تا از این فرصت استفاده کرده و سیلوا را به جمع بازیکنان استقلال برگرداند.

مسئولان باشگاه استقلال در این باره اعلام کردند این بازیکن همراه با همسر و فرزندانش که پیش از این نیز از زندگی در تهران رضایت کامل داشتند به زودی و با شروع دور جدید تمرینات استقلال به تهران برمی‌گردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ع ق QA ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    بگید چندتا جام بخره با خودش بیاره با استقلال که باید ۵ سال ۵ سال حسرت بکشه اونم با وجود استاد افشاریان و دسته اش و جعل های خطیر و سمیعی
    • ساوالان IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
      شما که رابطه خوبی با پدر مسعود داری بگو چند تا با اسنپ بفرسته خخخخخخ
  • آسمان آبی RO ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    مفت گرونه
  • حسین ع‌ IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    همش دروغ می‌نویسید بسته مردم را خسته کردید دیگر کسی سایت شمارا باز نمی‌کند او اگر میخاست بماند که نمی‌رفت سیلوا بخاطر وثع مالی باشگاه که میخاست حقش را بخورد رفت حالا تو میگی میخاهد برگردد خیلی مسخره ای
  • استیصال IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    نچ نچ نچ نچ کسب عنوان قهرمانی اس دق لال پس از 9 ساااااااااااااااااااال ! البته اونم با چه هزینه ای که تا چندین سال دیگه کیسه باید تاوان بده و کمک داوران و پنالتی های معیشتی !
  • بابا امید IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    بنده خدا 2 سال رفت هیچ کجا نخواستنش بعد دید بازم اینجا از همه جا بی درو پیکرتره و بازیکنی که هیچ تیمی قبولش نمیکنه اس دق لال منت شا هم میکشه چرا که نیاد ! خوش اومدی عمو بابا امید منتظرته
  • Sorej IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    وااااااااای چه سوزشی دارید لنگیها🤣🤣 بسوزیدبسوزید،بسوزیدبسوزیدلنگیهابسوزید..بعداز بابامسعودتون چی میکشید واخ واخ 😝😝🤣🤪🤣🤣
  • AM IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    لنگتنان چقد سوزش گرفتن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی