نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
بعد از کیش؛ اولین میزبان شهرستانی تیم ملی مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چالش‌های به وجود آمده در بازی ایران و لبنان در استادیوم امام رضای مشهد، موجب شد تا فدراسیون فوتبال قید برگزاری بازی‌های رسمی و دوستانه تیم ملی در شهرستان‌ها را بزند.

چالش‌های به وجود آمده دراین دیدار موجب حساسیت فیفا شده بود و هنوز هم فدراسیون فوتبال به دلیل اتفاقات رخ داده در جریان این بازی پاسخگو است. در حالی که قرار بود این بازی  با حضور تماشاگران زن برگزار شود، تماشاگران زن بعد از تجمع در جلوی درب استادیوم با موانعی برای حضور در استادیوم مواجه شدند و تصاویر به وجود آمده از این تجمع و حواشی آن  باعث حساسیت فیفا شد؛ تا جایی که به گفته مهدی تاج هنوز این پرونده از سوی فیفا بسته نشده و کماکان فدراسیون فوتبال به خاطر این اتفاقات مورد پرسش قرار می گیرد.

برگزاری دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و بورکینافاسو در کیش، یک گام رو به جلو بود و مشخص شد فدراسیون فوتبال در صورت انتخاب‌های خوب می تواند بازی‌های تیم ملی را به شهرستان‌ها ببرد. همان طور که ملاحظه کردید، مصاف ایران و بورکینافاسو در کیش در شرایط خوبی و بدون مسئله حاشیه ای به پایان رسید.

قرار است در صورت مساعد بودن شرایط بازی بعدی تیم ملی در ایران در استادیوم نقش جهان برگزار شود. هر چند اکنون بازی‌های سپاهان در اصفهان بدون حضور تماشاگر زن برگزار می شود و فدراسیون فوتبال پیش از بردن میزبانی تیم ملی به اصفهان باید در این خصوص تصمیم گیری کند. چون برگزاری بازی تیم ملی- چه دوستانه و چه رسمی- بدون حضور تماشاگران زن مورد تایید فیفا نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی