نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
بمب خبری در فوتبال جهان؛ توپ‌طلای لیونل مسی با لابی اهدا شد!/ برای اسطوره آرژانتینی پارتی‌بازی کردند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بر اساس افشاگری یک روزنامه، مدارکی به دست آمده که نشان دهنده لابی مقامات پاری‌سن ژرمن برای برنده شدن مسی در مراسم توپ طلا است.

طبق گزارشی از روزنامه لوموند، مقامات باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تلاش کرده اند تا با لابی‌های خود پاسکال فره، سردبیر سابق فرانس فوتبال که برگزارکننده جایزه توپ طلا است را تحت تاثیر قرار دهند.

در این گزارش چنین آمده که مقامات این باشگاه پاریسی تلاش کرده‌اند با انجام تحرکات ویژه‌ای، حمایت فره را به دست آورند. باشگاه پاریسی امیدوار بود با این تلاش‌ها، لیونل مسی در طول حضورش در پایتخت فرانسه این جایزه را به‌دست آورد. در این ‏گزارش حتی به جزئیات اشاره شده و مدیاپارت مدعی است پی‌اس‌جی برای توپ طلا ‏بردن لئو مسی با پاسکال فره، سردبیر ارشد فرانس فوتبال لابی کرده است.

به هر حال اگر پاری‌سن‌ژرمن تلاش هم کرده باشد تا حمایت مقامات فرانس فوتبال را برای کسب جایزه توپ طلا جلب کند، نتوانست در این راه موفقیتی کسب کند، زیرا لیونل مسی در طول حضورش در این باشگاه توپ طلا را به‌دست نیاورد.

این ادعا آنقدر بزرگ بود که همانطور که انتظار می‌رفت مثل بمب در فضای مجازی ‏منفجر شد و موجی از اظهارنظرها را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • شمسعلی US ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    پاریس با داشتن امباپه، برای لیونل مسی لابی می‌کنه تا توپ طلا بگیره🤪!! اونا بعد جام جهانی سایه مسی رو با سنگ میزدن، قبل جام هم زیاد خوششون ز مسی نمیومد حالا براش لابی می‌کنن ؟! از این اخبار خودشون خندشون نگرفت ؟ گمونم داغ جام جهانی ۲۰۲۲ تا ابد رو دل فرانسوی ها بمونه😂😂
  • اوهن کندی IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    1.چرا پاریس باید برای بازیکنی که ازش جدا شده لابی کنه2.انتخاب برنده توپ طلا به رای های کاپیتان ومربی های تیم های ملی وچند تایی خبرنگار بستگی داره (پس انتخاب تمامی رای ها افشا میشه)پس هیچ راهی برای لابی گیری با 1نفر و2نفروجود نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی