برانکو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران پرسپولیس درحالی خواهان حضور برانکو روی نیمکت تیم محبوب‌شان هستند که از دست‌دادن فرصت نقل‌وانتقالات را نگران‌کننده می‌دانند.

کار یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس به پایان رسیده و این مربی رسما از جمع سرخ‌پوشان جدا شده است. گل‌محمدی علاقه‌ای برای بازگشت به پرسپولیس ندارد و مدیران این تیم به دنبال جانشین او هستند و طبق اعلام رضا درویش، ۱۰ گزینه برای هدایت این تیم در مسیر مذاکره قرار دارند!

یکی از گزینه‌های پرسپولیس برای دوران پسایحیی، برانکو ایوانکوویچ است. برانکو در حال حاضر سرمربی تیم ملی عمان است که در جام ملت‌های آسیا حضور دارد و پس از این رقابت‌ها قراردادش با این تیم به پایان می‌رسد.

بدین معنا که توافق احتمالی با برانکو و بازگشت این مربی محبوب به پرسپولیس، به زمانی بیش‌از یک ماهِ دیگر موکول خواهد شد. با این‌حال ۵۱٫۶ درصد هواداران پرسپولیس در نظرسنجی خبرورزشی این انتظار را معقول می‌دانند و معتقدند باشگاه باید سراغ سرمربی سابقا موفق خود برود.

اما در سوی مقابل ۴۸٫۴ درصد از شرکت‌کنندگان انتظار برای بازگشت برانکو به پرسپولیس را مساوی با ازدست‌دادنِ فرصت‌ها می‌دانند (یا شاید هم بالکل موافق این بازگشت به گذشته نیستند!)، و بر این باورند باشگاه باید هرچه‌سریع‌تر سرمربی جدید پرسپولیس را روی نیمکت بنشاند.

آرای تقریبا برابر در این نظرسنجی نشان می‌دهد که درباره وضعیت بازگشت برانکو به پرسپولیس،‌ حتی میان هواداران هم اختلاف نظر جدی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: درویش: شانس همه گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس در یک حد است و جدی و شوخی ندارد/ من کی گفتم حال گل‌محمدی مناسب نیست؟

برای جانشینی گل‌محمدی؛ پرسپولیسی‌ها منتظر برانکو هستند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • زیگزاگ IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    حمید مطهری.
  • Ali IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    هرشخصی مربی پرسپولیس شود مجبوراست با استفاده وبهره بردن از بازیکنان امید وجوانان پرسپولیس در پست ها ومناطق مختلف زمین کمبودهای خود را برطرف کند وبدین ترتیب یک بیزینس برد- برد بوجود خواهدآمد.
  • پرسپولیس US ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    خبر ورزشی ! سوال شما خوب بیان نشده است .‌ سوال شما این است که پیش بینی افراد از انتخاب سرمربی چیست . اما در تفسیر آن ، آن را « خواسته » ی طرفداران معنا کرده اید . برای این سبک تفسیر ؛سوال شما این باید می‌بود : « کدام سر مربی را برای پرسپولیس مناسب میدانید ؟» چرا که تقریبا تمامی پرسپولیسی ها در شرایط فعلی برانکو را مناسبترین گزینه میدانند اما در عین حال تعدادی بدلیل عدم اطمینان به قدرت مدیریت ، آن را امکان پذیر نمی‌دانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی