نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
چشمک پدیده کشتی ایران به المپیک پاریس؛ رحمان به هموطن خود هم رحم نکرد!/ صعود ابوذری به فینال تورنمنت زاگرب
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عموزاد و ابوذری در روز نخست مسابقات کشتی آزاد رنکینگ جهانی به میزبانی کرواسی فینالیست شدند.

خبرگزاری ایسنا نوشت: مسابقات کشتی آزاد رنکینگ جهانی امروز در نخستین روز این رقابت‌ها به میزبانی کرواسی برگزار شد که در وزن ۶۵ کیلوگرم رحمان عموزاد و ابراهیم‌زاده پس از برتری مقابل حریفان خود در نیمه نهایی به هم خوردند و در این کشتی حساس که حکم انتخابی هم داشت عموزاد با نتیجه قاطع ۱۲ بر ۴ به برتری رسید و فنیالیست شد. رحمان با کسب این پیروزی به احتمال زیاد یکی از گزینه‌های ایران در المپیک‌ پاریس محسوب می‌شود.

اما در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی و حسین ابوذری در یک چهارم نهایی و در مصافی حساس برای انتخابی تیم ملی مقابل هم قرار گرفتند که در پایان ابوذری با نتیجه ۴ بر ۴ مقابل امامی به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. ابوذری در نیمه نهایی نیز مقابل گادژیف از آذربایجان با نتیجه قاطع ۱۰ بر ۳ به برتری رسید و راهی فینال شد. با راهیابی ابوذری به فینال، امامی نیز به گروه بازنده ها رفت تا برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند.

رحمان عموزاد در دیدار پایانی به مصاف وازگن توانیان دارنده مدال برنز جهان از ارمنستان می‌رود. ابوذری نیز در دیدار فینال با جیسون نولف از آمریکا مبارزه می‌کند.

فردا پنج‌شنبه و در روز دوم و پایانی رقابت‌های کشتی آزاد نیز محمد نخودی و عبدالله‌ شیخ‌اعظمی در ۷۹، کامران قاسمپور و امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ و امیرحسین زارع و امیررضا معصومی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به میدان خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: رقیب حسن یزدانی از چرخه رنکینگ جهانی حذف شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی