نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟
توصیه ویژه پیشکسوتان پرسپولیس به درویش؛ این مربی را برگردانید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخی از پیشکسوتان تیم پرسپولیس در توصیه به رضا درویش مدیر عامل باشگاه خواستار بازگشت کریم باقری به کادر فنی تیم شدند.

کریم باقری در سال‌های گذشته یکی از عوامل همدلی بین اعضای تیم بود و اصلا اجازه نمی‌داد برخی ازبازیکنان با رفتارهای خود تیم را به حاشیه ببرند. کریم باقری در ابتدای فصل از سوی باشگاه پرسپولیس از کادر فنی این تیم کنار گذاشته شد و یحیی گل محمدی برای حفظ این مربی اصلا اصرار نکرد!

در غیاب کریم باقری حاشیه‌های متعددی در اردوی تیم به وجود آمد. یکی از آنها شکل مصاحبه محمد حسین کنعانی زادگان در فضای مجازی بود که به درگیری این بازیکن با علیرضا بیرانوند هم منجر شد. شاید با حضور کریم باقری تنش‌هایی که میان اعضای این تیم و استقلال بیشتر در فضای مجازی شکل گرفت و تمرکز را از پرسپولیسی‌ها گرفت، رقم نمی‌خورد.

به هر صورت بر اساس خبرهای رسیده برخی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در تماس با رضا درویش خواهان بازگشت کریم باقری شده اند. شاید هم برانکو بعد از عقد قرارداد با پرسپولیس یکی از شروطش بازگشت کریم باقری به کادر فنی تیم باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • جنس خوب رو زمین نمیمونه: IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    خدایی کریم چه خاصیتی جز پخش کردن پفک و کتک زدن بازیکنای پرسپولیس داشته تو این سالها که دنبال قالب کردن دوباره‌اش به پرسپولیسید؟! این آدم کل کارش لم دادن رو نیمکت و انتظار کشیدن واسه دعوا یا درگیری‌ای بود که بپره تو زمین و بزنه تو گوش بازیکنای پرسپولیس. جالب بود بازیکنای حریف مصون از گردگیری او بودن. خدایی یعنی پرسپولیس پیشکسوت به‌دربخور دیگه‌ای جز این آقای لمیده رو نیمکت نداره که راه به راه براش خودشیرینی میکنید و قلم میزنید؟! اسماعیل حلالی یکی از بهترین پیشکسوتهای پرسپولیسه که تو پایه‌ها موفق بود و تحلیلهای فوتبالی فوق‌العاده‌ای داره که از کمتر پرسپولیسی‌ای میشه شنید. محمد نصرتی هم سابقه سرمربیگری داره و میتونه به کادر فنی اضافه بشه. از قدیم گفتن جنس خوب رو زمین نمیمونه.کریم اگه چیزی حالیش بود الان تیم داشت. حالا یا به عنوان مربی یا سرمربی. مسئله اینه که تیمهای دیگه انقده نیستن که به مبصر کلاس یا پخش‌کننده پفک پول مفت بدن. پرسپولیس جای کارآموزی و مفت خوردن و لم دادن رو نیمکت نیست.
    • پرسپولیس قهرمان IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
      کریم باقری بهترین هافبک گلزن جهان ویکی ازباهوش ترین و بااخلاق ترین بازیکنانی تاریخ فوتبال ایرانه،لطفا صفات غلامپور رو به کریم باقری نچسبون!
  • ع ق QA ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    حق با آقا کریم باشگاه و باند توهم آبی و جعال هایش و زرد پولکی از یحیی می ترسند اگر نیامد اسکوچیچ را بیاورید که اوهم مظلوم و ضربه دیده از باند مشترک زرد آبی فدراسیونه
  • مزد بگیران رسانه ای خطیر IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    واقعا این همه دشمنی با پرسپولیس فقط به خاطر علاقه رنگی
  • محمد IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    حتی اگه برش نگردونن باز تو قلب ما جا داره آقا کریم. درویش و حک... کی باشن. زنده باد علی دایی، کریم باقری به کوری چشم دشمنان قسم خورده ملت
  • سلام ودرودخدابه شهدا IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    چه بابرانکوچه بی برانکوآقای کریم باقری بایدبرگردی به تیم تاحاشیه هاراجمع کنی
    • فارس وفرهیخته گان IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
      تازمانیکه سیاسیون لابیگر وپشت چندتاخبرگزاری بتونندمانع بازگشت باقری به پرسپولیس وایجادآرامش دراین تیم بشند نمیگذارندبرگرده،برهمه هم ثابت شدکه نکونام بارزومه ی آب بستن وتغییر ابعاد زمین وتحریک نیمکت حریفان وداورتارهاکردن فولادتوکشورغریب ونادیده گرفتن آکادمی پرستاره فولادوتحمیل بازیکنان دلالها که داشت باتعهدصوری تیم گرفت واین فصل همانطورکه گل‌محمدی گفت کاراین رسانه هاسیاه نمایی وهجمه به پرسپولیس وحتی سپاهان هست وتطهیر تخلفات ۶گانه وجعلهای سریالی رقیب، یعنی فوتبالی که عوامل همه کاره ش شدندغلام حلقه بگوش حامیان سیاسی تیم دوم پایتخت(پرش ارتفاع افشاریان بعدازپنالتی دربی؛خوشحالی حسن زاده برای تبرئه تخلفات۶گانه وحمایتهای علنی وپنهان وزیرو تاج وباندش)امیدی به تقاضای بازگشت باقری وحتی آرامش بعداز فشارهابرای رفتن گلمحمدی نیست
  • آرمان IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    اینا اگه میخواستن باقری رو برگردوندن ن گل محمدی رو نگه میداشتن حالا تا کی باشه که پیروانی رو هم بذارن کنار
  • لیگ و لنگ سوگلی IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    واقعا عجیب و جالب بود که یحیی از برکناری باقری،ناراحت نشد و هیچ مخالفتی نکرد.البته که نقش افشین پیروانی هم حتما بی تاثیر نبوده.
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
      ولی سعید اکبری کیسه خیلی تلاش میکنه پرسپولیس بره تو حاشیه
  • جعفر IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    هرکسی هرچی بگه بگه راه بازجاده‌درازاگه گریم کاربلدنیست چرااینهمه طرفدارداره چراتیم تااین وقت متلاشی نمیشد درگیری نداشت مربیان خارجی خواهان اوهستن بس کمی بافکرباشید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی