نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
مورد عجیب گزینه پرسپولیس/ ستاره‌ای که در کشورش اجازه بازی ندارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در خبرها داشتیم که باشگاه پرسپولیس در پی جذب عبدالکریم حسن است

یکی از نقاط ضعف پرسپولیس در نیم فصل نخست در سمت چپ خط دفاعی بود. پستی که علی نعمتی اکثرا به عنوان مهره ثابت به میدان می‌رفت و نمایش‌های خوبی هم نداشت. عملکرد نه چندان خوب نعمتی در این فصل صدای هواداران پرسپولیس را درآورد و حتی یحیی گل محمدی هم قصد داشت برای نیم فصل دوم یک مدافع چپ به خدمت بگیرد. حالا باشگاه پرسپولیس که هنوز سرمربی جدیدش را نشناخته به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف تیمش است و می‌خواهد خیلی زود وارد بازار زمستانه شود.

در خبرها آمده بود که گزینه اصلی پرسپولیس برای مدافع چپ عبدالکریم حسن مدافع تنومند قطری است. حسن که سابقه کسب جایزه مرد سال فوتبال آسیا را در کارنامه دارد،بعد از جدایی از السد چند وقتی در فوتبال کویت حضور داشت و چندی قبل هم با فسخ قراردادش به کار خود در آن کشور پایان داد.

نکته قابل توجه در خصوص عبدالکریم این است که او تا سال ۲۰۲۷ با السد قرارداد دارد ولی به دلایلی اجازه بازی در لیگ قطر را ندارد و محروم است. از همین رو باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن باید با باشگاه السد مذاکره کند و این بازیکن را به صورت قرضی به خدمت بگیرد.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اشکان IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    چرا درست توضیح نمیدید چرا در کشور خودش محروم از بازی کردن! مدافع خوبی
  • نوید IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    دست دست نکنین ، بگیرینش دیگه.چون مثل قبل تیمای دیگه منتظرن پرسپولیس یه بازیکنی رو بخواد تا برن دنبالش
  • علی GB ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    دقیقا مشکلش چیه؟،شما ک رنگ لباس زیر بازیکنا رومیگیدجطور نفهمیدید چیکارکرده؟،اخه مثل ایران نیس ک بازیکن فقط فکرکرده ک کجا بره دیگه روزنامه بردنش اونجا وقراردادهم براش میبندن😁😁😁

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی