نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
لوئیس سوارس
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

لوئیس سوارس به آخرین مهره بارسلونایی در اینترمیامی تبدیل شده و دلیل پیوستن خود به این تیم را فاش کرده است.

لوئیس سوارس دوباره با هم‌تیمی‌های سابق بارسایی‌اش، لیونل مسی، جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس، در باشگاه اینترمیامی متحد شده است. او اتحاد مجدد با دوستانش را بخش مهمی از این انتقال می‌داند، اما به خاطر اینکه دوست خوبش نیکولاس لودیرو در سیاتل ساندرز بازی می‌کرد، از سال ۲۰۱۹ به فکر آمدن به آمریکا افتاد. او همچنین توضیح داد که برگزاری مسابقات کوپا آمریکا در ایالات متحده یکی دیگر از دلایل پیوستنش به این تیم بوده است، تا با شرایط پیش از آخرین تورنمنت بین‌المللی خود برای اروگوئه بیشتر سازگار شود.

سوارس گفت: «کمک به تیمی که بازیکنان معروفی دارد که همه آنها را می‌شناسند و تطبیق با سایر بازیکنان و باشگاه جدید و انجام آنچه باشگاه می‌خواهد، یعنی تلاش برای بردن جام MLS، چیزهایی است که از من می‌خواهند، و برای من خیلی مهم است. مسی در مورد نکات خوب اینترمیامی، در مورد MLS با من صحبت کرد و حرف‌هایش برایم خیلی خوب بود.»

سوارس و مسی ۶ فصل را در بارسلونا با هم سپری کردند و چهار قهرمانی لیگ اسپانیا و ۹ جام دیگر از جمله یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را در این مدت به دست آوردند. سوارس سالی را پشت سر گذاشته که در آن با گرمیو بهترین بازیکن و بهترین مهاجم سری آ برزیل شد. با این حال، او امسال ۳۷ ساله می‌شود و از مشکلات زانو رنج می‌برد، و بار روی دوشش باید توسط مربی در زمین مدیریت شود تا بهترین نتیجه‌ها حاصل شود.

دلایل پیوستن سوارس به اینترمیامی از زبان خودش/ قرار بود با مسی در بارسلونا بازنشسته شویم اما...

سوارس در ادامه نقش کوپا آمریکا را در تصمیم خود توضیح داد: «هرکسی که در تیم ملی بوده همیشه می‌خواهد در تیم ملی بماند. همیشه این را گفته‌ام. من این شانس را داشتم که بعد از جام جهانی کنار بروم، اما وقتی در برزیل بودم از نظر فیزیکی حس خوبی داشتم و حس کردم می‌توانم از هر جایی به تیم کمک کنم. باید نقشت را بپذیری و دانستن اینکه کوپا آمریکا امسال برگزار می‌شود، یکی دیگر از دلایل قبول این پیشنهاد بود. چون به سازگاری کمک می‌کند، شناخت آب و هوا و کشور مهم است. عملکرد من در زمین هم به مربی کمک می‌کند تا تصمیم بگیرد که آیا می‌توانم سهمی داشته باشم یا خیر. این تصمیم بر اساس عملکرد گرفته می‌شود نه بر اساس شهرت.»

او افزود: «فکر نمی‌کردم دوباره با هم باشیم زیرا فکر می‌کردم لئو دوران حرفه‌ای خود را در بارسلونا به پایان می‌رساند. در سال ۲۰۱۹ تصور می‌کردیم که همه چیز را در بارسلونا به دست می‌آوریم و رویای بازنشستگی در آنجا را داشتیم. ابتدا من رفتم و بعد همه آنها بعد از من رفتند.»

یکی از تعیین‌کننده‌ترین عوامل پیوستن به اینترمیامی، جنبه شخصی بود و مسی، آلبا و بوسکتس همگی از شهر و باشگاه برای سوارس صحبت کردند. او ادامه داد: «هرکسی زندگی و خانواده خودش را دارد، ولی در اینجا خیلی خوشحال هستند. سرجیو برای اولین بار بود که دور می‌شد و هر تغییری ممکن است کمی سخت باشد، اما امروز به من گفت که حال بچه‌هایش در اینجا خوب است و همین مهم است. جوردی هم پس از سال‌ها حضور در بارسلونا با یک تغییر بزرگ مواجه شد و با وجود سه فرزند واقعا سخت است. لئو بیشتر به این چیزها عادت دارد و من هم همینطور، حتی بیشتر از آنها به تغییر عادت کرده‌ام.»

اینترمیامی عکسی از این ۴ نفر در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «هیچ چیزی بهتر از فوتبال بازی کردن با دوستان نیست»، و سوارس با اشاره به این عکس گفت: «به یاد آوردن لحظات بسیار خوبی که با هم در باشگاهی که همه ما آرزویش را داشتیم (بارسلونا) خیلی خوب است. دلیل دیگر دیدار مجدد آنهاست. آن تصویر خاطرات خوبی را زنده می‌کند و زمان نمایش در زمین فرا رسیده است. ما بسیار جاه‌طلب و حرفه‌ای و متعهد هستیم. باید رویاهای بزرگی داشته باشیم و چرا رویای چهار عنوان قهرمانی را نداشته باشیم؟ این به ما بستگی دارد، و باید آن را در زمین نشان دهیم.»

سوارس تمریناتش با اینترمیامی را آغاز کرده و احتمالا در بازی دوستانه افتتاحیه فصل اینترمیامی مقابل السالوادور در ۱۹ ژانویه حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

دلایل پیوستن سوارس به اینترمیامی از زبان خودش/ قرار بود با مسی در بارسلونا بازنشسته شویم اما...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی