نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
خوردبین: هواداران نگران سرمربی پرسپولیس نباشند/ لازم باشد خودم پا پیش می‌گذارم
منبع: اطلاعات
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمود خوردبین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بعید می‌دانم گزینه‌های داخلی مطرح باشند و باشگاه قطعا به دنبال سرمربی خارجی است.

محمود خوردبین مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که روز گذشته راهی این باشگاه شده بود درباره آخرین وضعیت سرمربیگری سرخپوشان گفت: دیروز رفتم باشگاه، اما آقای درویش رفته بود و نتوانستم با ایشان صحبت کنم، اما تا جایی که اطلاع دارم ایشان برای مشخص کردن تکلیف سرمربیگری تیم شبانه روز تلاش می‌کند.

وی افزود: هواداران پرسپولیس نگران نباشند این شرایط صدرصدر درست می‌شود. گمان می‌کنم تا چند روز آینده سرمربی تیم معرفی شود. 

خوردبین گفت: خود باشگاه با برانکو در تماس است و آقای درویش شخصا کار را جلو می‌برد. من فکر می‌کنم بعد از یحیی بهترین گزینه برای پرسپولیس برانکو باشد. بعید می‌دانم گزینه‌های داخلی مطرح باشند و باشگاه قطعا به دنبال سرمربی خارجی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به ارتباط خوبی که با برانکو دارد با این مربی درباره حضور در پرسپولیس صحبتی داشته است گفت: من می‌خواستم با او صحبت کنم، اما بعد دیدم باشگاه خودش اقدامات لازم را انجام داده است. الان هم اگر مدیران باشگاه بخواهند حاضرم با برانکو حرف بزنم. 

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: هواداران پرسپولیس در جریان باشند که آقای درویش با وجود برخی اذیت و آزارهایی که می‌شود صبح تا شب دارد تلاش می‌کند و می‌خواهد تیم را به شرایط خوبی برساند.

خوردبین در پایان درباره اولین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها برابر فلسطین گفت: تیم ملی خوب بازی کرد البته تیم مقابل از نظر فنی در حد ما نبود و، چون از نظر فنی حریف ما نمی‌شدند به خشونت روی آوردند. در مقابل ما خوب حمله کردیم. در دفاع هم بد نبودیم. من امیدوارم این تیم قهرمان شود، اما اگر جزو ۴ تیم نهایی هم باشیم نتیجه بدی نیست.

بیشتر بخوانید: تیر پرسپولیس برای جذب مهاجم سابق استقلال به سنگ خورد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • حاجی فقط حاج فتل IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    حاج محمود واسه شما بسه دیگه باقی عمر رو بنشینید و با تسبیح العفو. العفو بگید
    • ع ق QA ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      بهتره الحمدلله شکرک یا رب بگه بشکرانه اینکه نه شش تائی شد نه لیگ سه رفت نه شاگردانش دوپینگ تیمی جک تری دی کردند نه دوپینگ تعویض خون نه حاجی شوالیه دارن نه ملق زن با ماشین نه دو جعال بروز
  • عدالت خواه IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    تو ۶۰ سال حسرت تیم پیروزی تهران، فقط ایشونه که جام باشگاههای آسیا رو از نزدیک دیده و لمس کرده، در ضمن یه چندتا دونه عکسم داره
  • امیران آبی تاجی IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    داداش شما دیگه تاریخ مصرفت گذشته خیلی وقته 😁 چ اعتماد به سقفی 😃🤣
  • حمید رضا ق ب IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    محمود خان سایتون مستدام، خدا رو شکر که سرحال و قبراق هستین و بفکر پرسپولیس و هوادارانش...، به سلطان بفرمایین انقدر از استقلال تعریف نکنه مگه چی شده آخه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی