نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۴۷
مایلی کهن
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمد مایلی‌کهن سرمربی اسبق تیم ملی پیرامون وضعیت این تیم و اوضاع پرسپولیس نظرات خود را بیان کرد.

دقایقی پس از این‌که خبر تبرئه شدن محمد مایلی‌کهن از بابت شکایت امیر قلعه‌نویی رسانه‌ای شد، با حاجی مایلی تماس گرفتیم تا پیرامون این مسئله و البته سایر شرایط حاکم بر فوتبال ایران با او همکلام شویم.

اول از پرسپولیس شروع کنیم. چرا این تیم هنوز سرمربی ندارد؟
این مسئله در واقع به مدیریت باشگاه برمی‌گردد و یک مشکل مدیریتی محسوب می‌شود. من قبلا هم گفته‌ام برای مدیران عامل استقلال و پرسپولیس احترام قائل هستم ولی آقایان خطیر و درویش در واقع کارمندان ارشد باشگاه هستند و صاحب این دو باشگاه نیستند. آن‌ها باید چنین مسائلی را جمع و جور کنند. البته معتقدم وزیر محترم ورزش آقای کیومرث هاشمی باید زودتر در این مورد ورود کند چون به‌هرحال پرسپولیس یکی از سرمایه‌های مملکت محسوب می‌شود و باید فکری به حال وضعیت سرمربی‌گری آن در اولین فرصت ممکن شود.

به نظرتان بهترین راه حل در حال حاضر برای پرسپولیس چیست؟
به نظر من بهترین سرمربی برای پرسپولیس در حال حاضر یحیی گل‌محمدی است. نتایجی که آقایحیی در این چند سال گرفت واقعا کم‌نظیر بود و این مسئله نشان می‌دهد که عملکرد بسیار خوبی داشته است.

اما یحیی استعفا داد و رفت!
به اعتقاد من بهتر است گل‌محمدی را دوباره برگردانند و اگر واقعا کاری از دست من برمی‌آید، حاضرم خودم با آقا یحیی صحبت کنم تا دوباره به پرسپولیس برگردد.

برانکو ایوانکوویچ که گزینه اول سرمربی‌گری پرسپولیس در حال حاضر محسوب می‌شود، در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی عمان مقابل عربستان به سوال خبرنگاران پیرامون احتمال حضورش در پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت اینجا جام ملت‌های آسیاست و فعلا در مورد این مسابقات صحبت می‌کنیم. تحلیل شما در این رابطه چیست؟
برانکو با این حرف نشان داد که هنوز پیشنهاد پرسپولیس را نه رد کرده و نه قبول کرده است. آقای برانکو مار خورده و افعی شده است؛ برانکو با پولی که در فوتبال ایران درآورد، الان بیشترِ کرواسی را خریده است! برادرش هم ایران آمد و پول درآورد. بنده خدا برادر برانکو که اصلا توپ را نمی‌شناخت اما به ایران آمد و قرارداد بست و به نان و نوایی رسید!

برانکو ایوانکوویچ و یحیی گل‌محمدی

برسیم به جام ملت‌ها. بازی اول را بردیم ولی برخی کارشناسان نسبت به شرایط ساختار دفاعی تیم ملی نگران هستند.
اولا این را بگویم که من همیشه حامی تیم ملی کشورم هستم. اصلا برایم مهم نیست در چه مقطعی چه کسی هدایت تیم ملی را بر عهده دارد بلکه آن‌چه برایم فوق‌العاده مهم تلقی می‌شود، موفقیت این تیم و خوشحالی مردم است. قطعا از پیروزی تیم ملی خوشحال شدم و حتماً وقتی تیمی ۴ گل می‌زند یعنی این‌که فوتبال خوبی بازی کرده است. در مورد فلسطین این نکته را باید متذکر شد که این تیم اصلا ضعیف نبود و اتفاقا محکم و خشن فوتبال بازی می‌کرد. پیرامون ساختار دفاعی هم ترجیح می‌دهم حرفی نزنم و برای تیم ملی تحت هر شرایطی آرزوی موفقیت دارم.

به نظرتان به فینال می‌رسیم؟
ببین! کار سختی است اما چیزی که فوتبال را از همه ورزش‌ها متمایز می‌کند، غیرقابل پیش‌بینی بودن آن است. مسابقات از روز اول نشان داد که همه تیم‌ها خوب هستند. حتی تیم‌هایی که شکست خورده‌اند هم نمایش خوبی ارائه کرده‌اند.

و به عنوان سوال آخر؛ از شکایت امیر قلعه‌نویی تبرئه شدید.
من پس از این‌که نامه احضاریه آمد، خودم همه کارهایم را دنبال کردم و وکیل هم نگرفتم. رفتم و همه حرف‌هایی که در مصاحبه‌هایم گفته بودم را تایید کردم. نه پارتی داشتم و نه کسی سفارشم را کرده بود. حرف‌هایم را صادقانه بر زبان آوردم.

در همین ارتباط:‌ دادگاه مایلی‌کهن را از شکایت قلعه‌نویی تبرئه کرد! +سند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • سیسیلی ضد مافیا IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    فلسطین ضعیف نیست ایران خیلی قوی است و در بازیهای بعد این را بیشتر خواهیم دید و همه تیمها را با اختلاف خواهیم برد و به فینال میرویم و قهرمان میشویم
    • رمضانی IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
      تیم سختکوش فلسطین یقه امارات را خواهد گرفت تیم امیر قویتر از حرفهای بدخواهان و حسودان بود
    • علی رضا sss IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
      این گروهبان مایلی کهن از این که اینهمه به همه توهین میکنه و دادگاه میره باید خجالت بکشه
  • محمدرضا IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    استاد اگه برانکو نصف کرواسی رو با پول پرسپولیس خریده نوش جونش از شیر مادرش نون پدرش حلالش باشه
  • فرامرز IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    یحیی بهترین مربی ایرانی به لحاظ فنی ست بی هیچ شک و تردیدی اما هنگامی که خودش بارها استعفا کرده و روی نظر خودش اصرار دارد شما بگو اصلا یحیی هم نه بگو پپ گواردیولا دیگر دوباره نگهداشتنش با اصرار و من بمیرم تو بمیری نه عاقلانه است و نه مفید چون مربی برای ماندن باید انگیزه داشته باشد در محیط پرسپولیس که بالاخره حاشیه دارد مربی روحیه چالشی باید داشت و یحیی گل‌محمدی عزیز چنین روحیه ای نداشت.این حرف هم که برانکو با پولی که از ایران بدست آورد نصف کرواسی را خرید هم به شدت مغرضانه و از روی حسادت محض است چون از محبوبیت و هم مقبولیت برانکو نزد هواداران پرسپولیس آگاه است و می داند خودش و دوستانش چنین جایگاهی نزد هواداران پرسپولیس ندارند.
  • اصغر IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    من پرسپولیسی نیستم ولی خدایی گل محمدی بد کار نکرد. الان فاصله اش با صدر ۲ امتیاز یا یک برد است .نمی دانم هواداران پرسپولیس روی چه حسابی از ایشان ناراضی هستند؟؟؟
  • @Babak IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    حرف حقو هرکسی بگه حقه، حتی اگ اون ادم مایلی کهن باشه، من ن هوادار پرسپولیسم، ن یحیی، ولی ب نظرم یحیی همون نتیجه ائی با پرسپولیس گرفت ک برانکو گرفت، پس نیازی ب اینهمه رفتو امد و هیاهو و بریز و بپاش سرمایه کشور (خروج ارز) نیست، اگ کسی قراره بیاد کمترین نتیجه اش باید قهرمانی اسیا برای پرسپولیسیا باشه ک من خیلی خواهان قهرمانی اسیائی پرسپولیس نیستم.
  • عاطف IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    مایلی کهن هم این دلال کروات رو شناخته ولی لنگی ها نه..!!
    • Ali IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
      آری هرفردی هم کامنت تورا بخواند میشناسد که بیمارهستی چون رنگ قرمزخونت (که رنگ قرمز رنگ پیراهن پرسپولیس نیرهست) ازشدت بیماری به رنگ قهوه ای سوخته یعنی رنگ لنگ درآمده که لنگ لنگ میگویی توبروخودت را علاج کن تا هم چشمانت درست ببینند وهم ازشدت تعصب که عقلت را ازدست داده ای با معالجه ات کمی عقلت رابتوانی بدست آوری وازش استفاده کنی تا بلکه درست ببینی ودرست صحبت کنی .
    • محمدرضا IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
      اسم برانکو کیسه سوزه
    • وحید IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
      آقا مگه شما خودتون تیم ندارید که دهمش از پرسپولیس بالا میروید درباره تیم خودتون نظر بدهید اگر آقای مایلی کهن حرفی میزنه دمش گرم ایشون پیشکسوت پرسپولیسه شما بروید درباره صحبتهای آقای مهری و پرونده جعلتان نظر بدهید ما خودمان درباره سرمربی و عشقپولیسمان یک فکری میکنیم
  • خلیل غلامی دشتکی IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    درود بر مایلی کهن سر افراز شما چه در زمان بازیگریت و چه در زمان مربی گری اوقات خوش و خرمی برای ایران رقم زدی و مایه افتخار شدی . امروز بعنوان یک سرمایه ارزشمند در این حوزه می توانی به تیم ملی و حتی باشگاه و تیم محبوب ملوان و پیروزی کمک کنید . شخصا انتظار دارم ایرادات و انتقادات را با انعطاف و زبان نرمتر باید بیان کنی . گاهی اوقات عصبانی میشی مایلی بزرگ البته شاید بحق باشد ولی اینگونه تا حالا جواب نگرفتیم . اما از اینکه حرفهایت و نظرات کارشناسی ات را رک و صادقانه می گویی تو را می ستایم .ان شاالله تندرست و سرافراز باشید.
    • عباس آقا IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
      مایلی کهن آدم سالم و رک و راست هستش و تمام حرفهایی که میزنه درست و از روی دلسوزی است ولی نحوه بیانش تند و نیشداره که موجب میشه در مقابلش مقاومت کنند و نتیجه نمیگیره ولی کلامش درست و از روی دلسوزی هست روش بیان رو باید اصلاح کند.
  • ع ق QA ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    طرفداران باند دوپینگ تیمی جک تری دی و دوپینگ تعویض خون و ملق زنان با ماشین لیگ سه ای شش تائی وجعالان بزرگ یحیی سالهاست شما را حسرت بدل کرده است او بر می گردد بسوزید
    • مصطفی جعلیزلی IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
      هنوز آبروریزی جعلپولیس که به کمک داور وپنالتی جعلی تو لیگ کشور حق مردمو میبردید با بازی ضایع جلو الهلال یادمون نرفته که چطور از دقیقه ۱ بازی چشمتون به ساعت بود زودتر بازی تموم شه و سوراخ بیشتری نشیدبدردنخورای جعلی
  • بهرام US ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    برخی در نظراتشون جوری از آقای مایلی کهن صحبت میکنند انگاری ایشون توی فوتبال با عذرخواهی توپ جمع کن بوده، نه داداش موقعی شما به دنیا نیومده بودی این آقا بیش از دیگران توفوتبال بوده، حالا یک جاهایی بخاطر عقیده اش اصرار داشته اما حدااقل از کادر فعلی بیشتر و بهتر تیم ملی و هدایت کرد اونم اون تیم ملی پس ادب و کسوت و رعایت کنیم
  • ن IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    یحیی برادر عزیزمان هست هر جور بهتر هست انجام دهید ان شالله که خیره
  • عدالت خواه IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    ولی لباس نارنجی بیشتر بهش میاد
    • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
      خوب لباست را بده بپوشه اگه بهش میاد
    • عدالت خواه IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
      میخرم برات
  • حمید IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    درودبر آقای مایلی کهن.مرد صادق و رک فوتبال ایران.
    • رضا IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
      آقای مایلی نمیدونم افتخارتون تو این فوتبال چیه این دوسالی هم که به لطف اداره اطلاعت سرمربی تیم ملی شدی آبی ازت گرم نشد از علی دایی گرفته تا پاشازاده حتی خود قرمزهای تیر هم تهه قلبشون از تو بدشون میاد راستی مملی یه پیشنهاد پرسپولیس که تو آسیا چیزی نشده بیا مردانگی کن یحیی برگردون شاید تا آخر فصل عدد قهرش به ده رسید بعد روزنامه لنگیها صبح تیتر میزنه پرسپولیس به لطف حاجی مایلی ستاره دوم زد بعد محمد زیر اون دو ستاره عکس علی دایی وقلعه نوعی بکش
  • سیدرضا IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    برای شناخت مایلی کهن کافیه خاطرات بازیهای آسیایی دهلی نو بازگویی بشه که چطور آبروی ایران به حراج برد ، درگیری با بازیکنهای حریف ، بالا رفتن از فنس تماشاگرها برای برخورد فیزیکی با اونا ، درگیری با داور ، گرفتن کارت قرمز و خارج نشدن از زمین بعداز اخراج تنها گوشه ای از هنرنمایی های جوانانی از جنس دادکان و مایلی بوددر تیمهای ملی ما ابتدای انقلاب ، وقتی رودخونه سربالا بره موجود سبز مرداب هم ابو عطا سر میده ببین چی شده که این آقا حالا شده ما مانیفیست اخلاق مداری ، در شهر کورها ، آدم یک چشم پادشاه میشه . خدا بیامرزه ناصرخانو که نه دست بوس شاه بود و نه حاضر به آوردن تمثال از ما بهتران
    • فرامرز IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
      سید بزرگوار من با همه حرفهای شما موافقم در مورد عصبی بازیای مایلی‌کهن اما هم مایلی و هم دادکان از پیش از انقلاب مورد توجه حشمت مهاجرانی بودند به عنوان جوون های آینده به همراه عبدالرضا برزگری ،محمود حقیقیان،محمد پنجعلی و بهتاش فریبا و..چون نگاه حشمت خان به جوونا بود اصولاً یعنی اگر فرض کنید انقلاب هم نمی شد این ها ملی پوش می شدند مثلا مایلی کهن در آخرین بازی تیم ملی پیش از انقلاب در برابر شوروی سابق که 15شهریور 57 بود در ترکیب تیم ملی بود باز تکرار می کنم به عنوان یک پرسپولیسی اصلا نحوه حرف زدن و رفتار مایلی رو تایید نمی کنم در راسش این که تیم 1996 نقش استانکو انکار ناپذیره بعد ایشون و هیچ وقت اشاره ای به اون خدابیامرز نکرد روح ناصر خان حجازی هم شاد که یدونه بود
  • ویچ های پولکی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    به جای پول برانکو، فوتبال پایه رو قوی کنید
  • مهدی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    قبل توجه لنگی های بی هویت ، ماها که بشکل میگیم لنگی دلیل داره و اونم بخاطر پرچم و نماد باشگاهتون هستش که لنگ بوده و خودتونو میدونید سند و‌مدرکشم هست ولی اینکه به تاج کبیر القاب کیسه رو می‌دین از روی حقارت، عقده و کج فهمی شما لنگی هاست وگرنه هیچ دلیلی غیر این ندارین. پس بقول آقام محمود ، آب رو بریز همونجایی که داره میسوزه
  • نا شناس IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    آقایون مواظب باشید یه حاج مایلی بی احترامی نکنید اول بزرگتروپیشکسوت است وبعدا جام ملتهای 96ما را خیلی خوشحال کردوبعد هم آدم سالم وصادق هست وبازیگن خوبی هم بوده .خواهشنا بی احترامی نکنید.
  • ا IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    نه‌ضعیف‌نبوند‌خصوصا‌در‌فحاشی
  • ryan IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    بارفتن آقای باقری پرسپولیس کمی لرزید ولیکن مدیریت باشگاه با انتخاب مربی باانگیز فراتر از آقای برانکو میتواند پرسپولیس را به آینده روشن برساند در غیراین صورت درجازدن و عقب گرد
  • ورزش‌دوست IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    سلام. آقا یحیی خیلی خوب بود ولی پرسپولیس ، باید یک مربی جهانی بیاورد که کارش بسیار بالاتر باشد . حتی آقای برانکو هم منا سب نیست . دستش را همه خوانده اند . از برانکو بالاتر ویا استاد جلالی .
  • سید محمد موسوی IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    به نظرم برانکو ایوانکوویچ بهترین گزینه برای پرسپولیس است البته در صورت چیدن ترکیب هجومی
  • David US ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    lazem nist merci perspolis be yek moraby khoube behtar az Beranco ehtiaj darad, chera Eskochich ra nemiavarid
  • L IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    مایمال کهن چرا وقتی خودش سرمربی تیم ملی بود بافدراسیون لنگی عابدینی از لیست بیست و سه نفره تیم ملی بیست دو نفر لنگی دعوت میکرد حتی نیمکت نشین ها و سکونشینان لنگی امروزه دم از عدالت میزنه 😂 خبر ورزشی هم فقط کامنت لنگی ها رو نشر میده
  • Yadi_66 NL ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    سلام مشکل پرسپولیس از بالاست آنها نمی خواهند که یحیی گل‌محمدی بسیار محبوب شود و به مدیریت دستور دادند که برای تیم پرسپولیس بازیکن خارجی خوب نگیرد و تیم را زیر فشار هواداران بردند تیم یک فوروارد در حد پرسپولیس ندارد هواداران هم دایم به مربی اعتراض می کنند مقصر اصلی درویش خان دروغگو و آقایان هستند کیسه پنج فوروارد دارد سپاهان پنج فوروارد ما فقط یک فوروارد دل آقایان درد میگیره وقتی یحیی گل‌محمدی سه گانه گرفته ولی جواد گاوی هنوز نرسیده با آقای کاج جلسه می‌گذارد نتیجه ی آن پنالتی الکی برای کیسه کش های پر رو اخراج نکردن خطا کار و در تمام بازیها پنالتی یا موارد دیگر برانکو ایوانکوویچ نیاد خود آنها ضرر می کنند هواداران پرسپولیس در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت نمیکنند اندکی صبر سحر نزدیک است
  • قاسم IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    جناب مایلی کهن انسان شریفی هستند و شناخت خوبی روی بازیکنان دارند اما وقتی که عصبانی میشن باید خودشون را کنترل کنند بازخم زبان زدن نباید حرف زد فراموش نکنیم گناه زبان کم نیست
  • صادق IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    اقای مایلی کهن افتخار ایران بود ودرزمانی که سرمربی تیم ملی بود بهترین تیم درست کرد وتیم ملی ایران بهترین تیم اسیا بود الان هم باید همه به آقای قلعه نوعی کمک کنیم انشاالله تیم ملی فوتبال ایران قهرمان آسیا بشه سعی کنید زحمت دیگران رونادیده نگیرید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی