نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
۰ |
۰
ستاره پرمشتری خبر داد؛ روزی راهی لیگ برتر خواهم شد
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ویکتور اوسیمن به تازگی قرارداد جدیدی با ناپولی امضا کرده اما می‌گوید که روزی به لیگ برتر خواهد پیوست.

ویکتور اوسیمن تایید کرده که «قطعا» در لیگ برتر بازی خواهد کرد اما فعلا برنامه‌های دیگری دارد. این ستاره با درخششی که در فصل گذشته در ناپولی داشت، باعث شد تا انبوهی از باشگاه‌های مطرح اروپایی به دنبالش باشند. این بازیکن ۲۴ ساله نیجریه‌ای با زدن ۲۶ گل در ۳۲ بازی، نقش مهمی در پایان دادن به انتظار ۳۳ ساله آنها برای قهرمانی در سری آ ایفا کرد.

هم منچستریونایتد و هم چلسی در تابستان به دنبال امضای او بودند. اما پس از پست جنجالی تیک‌تاک که اوسیمن را به فکر شکایت از باشگاه خود در سپتامبر ۲۰۲۳ انداخت، دو باشگاه و رقیبشان آرسنال برای به خدمت گرفتن او تردید کردند. سپس مشخص شد که چلسی در رقابت برای جذب او در پنجره نقل و انتقالات ژانویه پیشتاز بود. اما اوسیمن با بستن قراردادی جدید با تیم ایتالیایی که حداقل تا سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد، دست رد به سینه همه زد. او اکنون در جام ملت‌های آفریقا حضور دارد و در بازی اول نیجریه با گینه در تساوی ۱-۱ گلزنی کرد.

او پس از بازی مقابل دوربین رسانه‌ها قرار گرفت و یکی از سوالاتی که از او پرسیده شد این بود که آیا آرزوی حضور در لیگ برتر را دارد یا خیر. اوسیمن پاسخ داد: «البته. یک روز قطعا خواهم رفت، اما در حال حاضر برنامه‌های دیگری دارم که مشتاقانه منتظر آنها هستم. وقتی زمانش برسد، همه خواهند فهمید.»

و همچنین تاکید کرد که هیچ مشکلی با رئیس ناپولی اورلیو دی‌لورنتیس ندارد. وی افزود: «از رئیس کاملا راضی هستم و رابطه خوبی با او دارم، نمی‌توانم دروغ بگویم، او از زمانی که در سال ۲۰۲۰ با این باشگاه قرارداد امضا کردم در کنار من بوده است. من با خانواده او نیز رابطه خوبی دارم. صرف نظر از اینکه چه اتفاقی افتاده، برای من خیلی مهم است که مطمئن شوم هیچ مشکلی در رابطه با او و خانواده‌اش رخ ندهد. او خارج از زمین از من حمایت کرده و البته من تمام تلاشم را می‌کنم تا با آنها اسکودتو را ببرم.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی