چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸
۰ |
۰
کلوب| کره، محک جدی کادرفنی ما
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کره جنوبی یکی از رقبای احتمالی ایران در مرحله حذفی، روز دوشنبه با ۳ گل بحرین را شکست داد و گام اول را برای ادامه تورنمنت محکم برداشت.

این روزها بسیاری از فوتبال‌دوستان و رسانه‌ها از تقابل احتمالی ایران و کره در مرحله حذفی صحبت می‌کنند و انتظار دارند که تیم ملی نمایش قابل قبولی در مراحل بالاتر ارائه کند.

کره در بازی اول خود بحرین را براحتی ۳-۱ برد. شاگردان کلینزمن در این بازی بارها و بارها دروازه بحرین را تهدید کردند و بیراهه نیست بگوییم که بحرین با خوش‌شانسی شکست سنگین‌تری را متحمل نشد. کره در بازی با بحرین نشان داد که خط حمله زهردار و تندوتیزی دارد و نقطه قوتش حرکت از کناره‌ها و شوت‌زنی است. شاگردان کلینزمن در این بازی با حرکت از کناره‌ها و پاس‌های عرضی دروازه حریف را تهدید می‌کردند و گل اولشان هم ثمره همین برنامه بود.

کره‌ای‌ها به‌خوبی در حمله اضافه می‌شوند و با چشمانی باز بازیکن هم‌دسته خود را صاحب توپ می‌کنند؛ اتفاقی که هنگام گل سوم آن‌ها رخ داد. در این بازی بحرین حریف سختی برای کره نبود و آن‌ها در بسیاری از موقعیت‌ها دچار اشتباه می‌شدند.

شاید بتوان گفت که تنها نقطه ضعف کره خط دفاعی ناهماهنگش باشد و اگر بازیکنان ما از این نقطه ضعف به خوبی استفاده کنند، ممکن است کار را برای کره سخت کنند اما بهتر است که ابتدا مشکل عدم هماهنگی در خط دفاعی‌مان را حل کنیم. جدال ما با کره یک محک جدی برای کادرفنی است.

فرهنگ دانش| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی